網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月18日 星期一

佘詩曼:【貴過山頂】佘詩曼豪宅位置曝光 3房月租32萬 #佘詩曼

如果日日望住依個view瞓覺,都咪話唔爽。視后佘詩曼(阿佘)所住嘅豪宅日前喺內地綜藝節目《看我的生活》曝光,節目中所見客廳和飯廳都十分寬敞,有足夠空間 ...




如果日日望住依個view瞓覺,都咪話唔爽。


視后佘詩曼(阿佘)所住嘅豪宅日前喺內地綜藝節目《看我的生活》曝光,節目中所見客廳和飯廳都十分寬敞,有足夠空間招呼好朋友,而景色都非常漂亮,屋內設有落地玻璃窗戶,單位外還設有露台,飽覽四周的景色,真是令人非常羨慕!


節目一出後,網民都很好奇阿佘究竟住喺邊,即刻根據節目中的片段人肉搜出,據知原來阿佘住嘅唔係真正嘅住宅,而是尖沙咀K11 ARTUS(寓館),屬於服務式住宅,最細開放式單位月租5.7萬至9.5萬元,3房月租叫價高達32萬元,呎租167元,相信佘詩曼住嘅係最貴嘅一間。呢個服務式住宅最吸引人之處,係唔少單位都有維港煙花海景,但其實呢個呎租,比起不少山頂豪宅都要貴!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!