網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月18日 星期一

沈可欣:Rebecca出軌?《愛.回家之開心速遞》驚現「王浩信」 #沈可欣 #王浩信

王浩信拍《愛.回家》?無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》不時都有新血加入,尋晚嘅一集就一位貌似王浩信嘅小鮮肉登場而引起關注!劇情講到Rebecca(沈可 ...




王浩信拍《愛.回家》?


無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》不時都有新血加入,尋晚嘅一集就一位貌似王浩信嘅小鮮肉登場而引起關注!劇情講到Rebecca(沈可欣飾)遇上一個叫藍浩信、英文名叫Signal嘅男仔,對比起未婚夫鐵面陳(王致狄飾),Signal唔只靚仔有型,又好體貼,對佢呵護備至,搞到Rebecca心花怒放,以為自己係偶像劇女主角咁,搞到好驚心靈上出軌!不過最後原來只係Rebecca諗錯隔籬,Signal只係覺得佢似自己亡母,仲叫對方做契媽,搞到Rebecca被班姊妹瘋狂嘲笑!


Signal真名係林俊其,現年只有24歲,係2018年無綫電視藝員訓練班(短期)學員,其後加入無綫,曾經出演唔少劇集包括《逆緣》、《白色強人》,仲有未出街嘅《極道怪咖》等,喺《踩過界》真係做過王浩信替身,雖然相差12年,但戴起墨鏡上嚟,真係十足複製咁,而近日開拍《踩過界II》,兩人再次合作!


雖然佢早前都拍過《愛.回家》,不過只係做啲小角色,不過尋晚一集出街後,網民都激讚「Signal Lam,實在太正」、「呢集好好笑🤣🤣🤣」又問佢會唔會再出現?答案應該係會㗎!事關佢上載咗同「紅衫魚」蘇韻姿拍劇合照,仲留言:「扮下(吓)盲俠 做盲俠唔係咁易的🕶」不過唔知佢以咩角色出現呢?



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!