網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月18日 星期一

【顏色是罪】藍奕邦爆《紅白》因歌名曾被禁 許廷鏗激動爆粗:X you #藍奕邦 #許廷鏗

(網上圖片)藍奕邦離開環球唱片後變得更敢言,繼日前在社交網鬧爆撐警譚詠麟是廢老後,昨晚阿邦在IG踢爆為Robynn&Kendy填詞的最後一首歌《紅白》 ...




(網上圖片)


藍奕邦離開環球唱片後變得更敢言,繼日前在社交網鬧爆撐警譚詠麟是廢老後,昨晚阿邦在IG踢爆為Robynn & Kendy填詞的最後一首歌《紅白》,因為歌名是顏色,曾被環球列為禁歌,一度拒推出,當歌曲終於出街後,他收到許廷鏗(Alfred)開心到爆粗的短訊:「X you!」兩人更在商台節目上演繹《紅白》的男男合唱版。

昨晚阿邦在社交網貼「叱咤樂壇在家音樂會」的視像訪問片段,留言:「一直未有談及 #紅白 這首歌,就係等一個可以將一切講清楚嘅時機。原本舊年四五月,我同Robynn & Kendy同高佬坐埋一齊構思,諗住一齊做一連串所謂『令事業更上一層樓』嘅hit songs,點知到最後原來大家一齊做緊一隻告別作(包括我在內)。」R&K和阿邦都相繼離開環球。

阿邦踢爆《紅白》因顏色被禁:「其實上年8月已經做起,但係一來環球話個歌名係顏色會令人以為牽涉政治,叫我改歌名我死都唔肯改,二來當時社會狀況根本消化唔到一隻咁嘅歌,就hold起咗。到經歷多一陣子R&K亦決定都係唔續約休團,我哋都以為首歌會不見天日㗎啦。今年年頭,環球講到明唔改歌名一定唔會出,就算改咗都未必會出,我哋四個包括高佬都寧願鎖入夾萬,等某朝一日R&K復合先出都未遲。吖!點知最後乜改動都無地出咗,好神奇!」

《紅白》終於面世,許廷鏗都被觸動了,阿邦續寫:「而隔咗一陣,某早上Alfred whatsapp我兩句,就係:『紅白』下一句:『X you!』 原來呢首小小嘅歌,令到至少一個男生動容到爆粗,就造就咗今次一個男男合唱版。多謝R&K無怪過我堅持唔改歌名,因為我靈感來嗰一刻係真係『紅白』兩大隻字喺我腦海標出嚟嘅,I have to respect my inspiration. 我一直都有耿耿於未寫到一份A++嘅詞畀Robynn & Kendy,今次呢份,我問心無愧真係十倍奉還,好彩終於寫到,否則真係無覆桌機會。亦感謝Alfred賞識,希望有機會再喺台上合唱多一次。」

而許廷鏗解釋點解會激動:「因為歌詞篤中我心裏面唔敢開嘅盒,當年《青春頌》攞no.1,經歷契媽中風,悲喜交集感覺,估唔到2020年有呢首歌講紅白二事咁到位,我好想嘗試唱呢首歌。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

《紅白》由藍奕邦作詞,日前跟許廷鏗演繹男男合唱版。(短片截圖)


《紅白》是Robynn & Kendy在環球的告別作。(網上圖片)



鍾意就快D Share啦!