網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月18日 星期一

陳凱琳:疫情下造人成功?陳凱琳刻意遮肚傳再有喜 #陳凱琳

如果係就恭喜晒!無綫花旦陳凱琳(Grace)與鄭嘉穎結婚2年,上年2月為對方誕下兒子鄭承悅(Rafael),Grace更淡出幕前自己搞生意,希望有更多 ...




如果係就恭喜晒!


無綫花旦陳凱琳(Grace)與鄭嘉穎結婚2年,上年2月為對方誕下兒子鄭承悅(Rafael),Grace更淡出幕前自己搞生意,希望有更多時間照顧家庭,今日有報道指陳凱琳已懷上第二胎,近日Grace在社交網上載的照片大多是刻意遮掩小腹,有指是因為擔心BB小器加上疫情尚未穩定,留待滿三個月才公布喜訊。


據知,Grace一早已經有計劃為鄭嘉穎追多個,為已經50歲的嘉穎再添一位小朋友,不過嘉穎心痛老婆太辛苦,想等Rafael一歲後再造人,如今次有傳Grace懷孕成功,相信個人生意都暫時要放低好好安胎。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!