網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月18日 星期一

5分鐘學懂吹奏色士風 姜濤望回報教林奕匡跳舞 #姜濤 #林奕匡

姜濤歸功於林奕匡教得好。
5分鐘學懂吹奏色士風 姜濤望回報教林奕匡跳舞姜濤歸功於林奕匡教得好。姜濤@Mirror與林奕匡(Phil)最近在唱片公司撮合下首度合作,二人坦言私底下 ...




5分鐘學懂吹奏色士風 姜濤望回報教林奕匡跳舞

姜濤歸功於林奕匡教得好。

姜濤@Mirror與林奕匡(Phil)最近在唱片公司撮合下首度合作,二人坦言私底下並不認識,只曾在工作地方碰過面。今次二人除了演繹姜濤《亞特蘭提斯》及Phil《難得一遇》外,Phil更充當音樂老師即席教姜濤吹色士風。作為老師,Phil窩心地在拍攝前一日為姜濤準備全新的簧片及吹嘴,現場所見,身為學生的姜濤很用心聆聽Phil的教導,結果在短短的5分鐘內,姜濤已學識吹奏一首簡短的兒歌,速度驚人。

事後姜濤興奮表示:「其實同事問我有冇興趣學色士風,我覺得OK啊!不過睇過好多人吹,唔知係乜嘢一回事,唔明點解吹一啖氣會有咁多音,所以未開始學時,一心諗到Phil教我已經好有壓力,但到真正開始,Phil會令你整個過程都有好多新發現,感覺好得意!」

Phil被問到這位徒弟仔表現如何?他即大讚:「好醒啊!未吹到個音已經唱到個音,而且個音仲好準添呀!哈哈!今次係我第一次教人,所以唔知係我教得啱,還是姜濤pick up得快,短短5分鐘已勉強地學咗一首歌,已經好叻!」姜濤得知Phil為自己在鏡頭奉獻了第一次,即大讚道:「你教得好好啊!不如我下次教返你跳舞!」

在今次短短的合作過程中,姜濤與Phil都對對方加深了認識,特別是Phil,他說:「不嬲睇相覺得姜濤外表有啲Cool,好少笑,但親身接觸後,發現佢係幾可愛,少少得意少少怕醜。」姜濤在入行前已很留意Phil,他分享說:「今日見面對我嚟講係好有意義,因為未入行已對Phil的歌好熟悉。本身唔多聽廣東歌,但我係會聽Phil嘅歌,好開心有咁嘅合作機會,而且我哋都算內向又怕醜,感謝Phil遷就我講咁多嘢。」

Phil聽罷即表示:「畢竟係前輩,入行都十年,要主動啲嘅,大家都怕醜就好難做節目喇!而且聽到有後輩欣賞自己嘅歌曲,或者未入行已經有聽過,有影響過你,係一件好開心嘅事。」

姜濤被讚少少得意少少怕醜好可愛。
姜濤被讚少少得意少少怕醜好可愛。
姜濤聽教聽話所以速學成功。

姜濤聽教聽話所以速學成功。

姜濤和林奕匡合唱雙方的歌。

姜濤和林奕匡合唱雙方的歌。



鍾意就快D Share啦!