網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月18日 星期一

晒濕短髮造型嗌爽皮 高海寧:我爸多咗個仔 #高海寧

高海寧濕短髮被讚性感。
晒濕短髮造型嗌爽皮 高海寧:我爸多咗個仔高海寧濕短髮被讚性感。高海寧(高Ling)為新劇《七公主》飾演男仔頭司機,將秀髮一剪再剪,愈剪當然愈短,亦愈短 ...




晒濕短髮造型嗌爽皮 高海寧:我爸多咗個仔

高海寧濕短髮被讚性感。

高海寧(高Ling)為新劇《七公主》飾演男仔頭司機,將秀髮一剪再剪,愈剪當然愈短,亦愈短愈有型。

高Ling在社交網貼上濕短髮造型照,留言:「爽皮 #超短髮 #新劇造型 #七公主 #顧青桐 #我爸多咗個仔」,一眾女藝人江嘉敏、傅嘉莉、湯洛雯、陳曉華、陳敏之、龔嘉欣、宋熙年、莊思敏、張㬢雯、岑杏賢留言讚型、正、靚仔又嘩然,黃翠如則謂:「點解我都覺得這個你好sexy」;有網民以為她跟鄧志偉分手剪情絲「被傷害所以咁做?無必要為渣男而咁」,高Ling即回覆:「新劇造型呀!」

高Ling被網民誤以為因情傷剪情絲。
高Ling被網民誤以為因情傷剪情絲。



鍾意就快D Share啦!