掃呢頁CODE去手機

2020年8月6日 星期四

林景程:《殺手》林景程慘死搞喊觀眾 外傳翻生被群姐抽水 #林景程 #殺手

覺得劇情好沉重,睇完外傳就開心番。無綫劇《殺手》踏入結局篇,連環有人遇害,而昨日一集小秉(林景程飾)亦慘被Parker(謝東閔飾)虐殺至死,不少觀眾都 ...




覺得劇情好沉重,睇完外傳就開心番。


無綫劇《殺手》踏入結局篇,連環有人遇害,而昨日一集小秉(林景程飾)亦慘被Parker(謝東閔飾)虐殺至死,不少觀眾都睇到心酸,覺得佢死得好慘同好無辜。
雖然林景程戲份不算多,但角色戇直的性格十分討好,網友都大讚佢好戲。劇中林景程屍體妝容十分逼真,雖然只是出現數秒,但原來用了三小時去化。唔少觀眾睇到呢個特技化妝都不寒而慄,其實林景程以前在劇集《福爾摩斯奶》都試過演屍體,當時佢坦言最難就係眼珠唔郁。


林景程昨日都喺社文網上載一段「小秉最後的自白」短片,「殺人兇手」謝東閔留言話:「睇完條片之後我依家有啲後悔。」龔嘉欣就留言講對唔住,有網友留言話睇到小秉慘死一幕不禁喊了出來,更有提議要拍個番外篇「小秉與May的故事」。


雖然未知番外篇開唔開到成,但早前「See See TVB」上載了一段由林景程主演的《殺手》外傳:《師奶殺手》,片中更有泰臣及許思敏(群姐)共同演出。片中的小秉更扮Zero的造型,最後更與群姐相遇,內容非常搞笑


36歲的林景程在2009年參加《超級巨聲》,之後加入TVB。他在2012年開始拍劇,如《On Call 36小時II》、《四個女仔三個BAR》、《三個女人一個「因」》及《是咁的,法官閣下》等。雖然多年來多是飾演配角,但角色都令眼前一亮。
林景程除了是演員外,亦是一位物理治療師,佢都經常在社交網分享物理治療等訊息,更圖文並荗教網友如何醫治寒背。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!