掃呢頁CODE去手機

2020年8月6日 星期四

【孫慧雪藝訓班同學】藝人陳積榮證實患第四期肺癌:醫生話得半年命 #孫慧雪

【孫慧雪藝訓班同學】藝人陳積榮證實患第四期肺癌:醫生話得半年命4小時前現年37歲、畢業於TVB第20期藝員訓練班的陳積榮(Jeff)拍片自揭患第四期肺 ...




  • 【孫慧雪藝訓班同學】藝人陳積榮證實患第四期肺癌:醫生話得半年命
  • 4小時前




現年37歲、畢業於TVB第20期藝員訓練班的陳積榮(Jeff)拍片自揭患第四期肺癌,同期同學有陳智燊及孫慧雪的Jeff,在藝員訓練班畢業後,雖在大台有劇拍,但大多是飾演無名角色,其後過檔HKTV,在劇集《惡毒老人同盟》中飾演李楓的兒子。

日前,Jeff在片中透露:「一個唔好嘅消息,我確實患上第四期肺癌」。他指今次患病,得到不少朋友幫助:「所以我覺得更加要行出嚟拍呢條片」,說時雙眼通紅並語帶哽咽,更自問:「唔知點解會發生喺我身上」。

他表示由身體出現不適,到證實患上肺癌,不過是兩個月之間的事。

「係好短時間,基本上我6月中開始背脊痛,開頭以為係椎間盤突出,我用最短嘅時間,喺私家醫院做咗幾個test,證實咗我患上第四期肺癌,係一個非小細胞嘅癌症,事前沒有任何徵兆,並已經有擴散跡象」。

Jeff在回覆傳媒時,指醫生向他表示最壞情況下,他只餘半年壽命。

向來有運動習慣的Jeff不單會定期踢波,而且不煙不酒,他說6月前健康良好:「踢波唔覺自己條氣差咗,依家正正喺我個肺嘅左下方,有個大概6cm、卡片大嘅腫瘤」。Jeff又向廣大網民集氣:「可以做到啲咩嘅,請畀意見我」。

由於治療費用高昂,Jeff希望藉此片獲得經濟援助,他說自己積蓄已經所餘無幾:「一路睇私家醫生,除咗一路使錢之外,同時亦接收到唔同嘅醫治方向,老實講起初極度迷惘,淨係標靶藥一代二代三代:一代要兩萬蚊一個月;三代要五六萬蚊一個月,仲未計其他醫療費用,我淨係聽到呢個數字已經沮喪,以我嘅積蓄冇可能承受得到,之前買嘅危疾,醫院加埋做嘅測試,已經冇咗70%,之前買咗十年嘅醫療plan,剛剛上年又完咗,好無助」。

在朋友協助下,Jeff早前透過轉介形式,慶幸找到一位具權威性的癌症科醫生為他診斷:「畀到我好多中肯嘅意見,起碼現在可以明確清晰地知道,暫時現在最適合我的治療方案。」



藝人陳積榮日前透露患上第四期肺癌。

孫慧雪是陳積榮的藝訓班同學。

----------------------------

無懼白色恐怖 黎智英劉細良開講抗港版国安法

立即收看ChannelNEXT《人民學堂》

----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!