掃呢頁CODE去手機

2020年8月6日 星期四

【猜猜會是誰】林盛斌成功做媒人 花兩日撮合一對情侶 #林盛斌

林盛斌(Bob)不時都在社交網上載他和太太Pearl,還有3女1子的一家六口幸福照,但原來多年來Bob和太太亦有化身當媒人,撮合身邊男女。昨日他在社交 ...






林盛斌(Bob)不時都在社交網上載他和太太Pearl,還有3女1子的一家六口幸福照,但原來多年來Bob和太太亦有化身當媒人,撮合身邊男女。昨日他在社交網貼上一張寫上「媒人」的圖片,並留言:「都應該係我記錄中最快手嘅一次,星期日介紹,星期二佢哋一齊咗!以後條路就睇你哋,希望你哋幸福快樂。點解我咁鍾意做埋呢d嘢? 因為,見到身邊人開心,自己都會好開心。」不過就沒有透露撮合成一雙一對的人是誰。

今日Bob回覆傳媒表示,他會保密成功撮合兩位是誰,至於多年來撮合了多少對情人?他笑說:「其實我又冇特別計過撮合咗幾多對,哈哈,一直以嚟我都有做呢啲雞仔媒人,我好鍾意撮合身邊我認為好嘅男仔同女仔,就好似我個風水師陳定幫師傅,佢而家個老婆都係當年我介紹畀佢識。」

當然,有成功亦有失敗,Bob表示:「咁多年總有啲成功,有啲唔成功嘅,成功嘅見到佢哋拍拖甜甜蜜蜜,有時仲會send啲放閃合照畀我,我都好戥佢哋開心!有啲雖然未能夠發展成為情侶,但係如果佢哋都可以做到朋友,我都會覺得好感恩。」

Bob指他每次做「媒人」都會先做功課,了解對方有甚麼要求,無論外在還是內在,然後他在自己認識的名單內挑選認為適合對方的筍盤。他指:「我係真心介紹朋友畀對方識,千祈唔好搞到相睇咁,大家可能會尷尬,所以我喺現場都好似做主持人咁,大家氣氛都係好輕鬆,好融洽,但都好好彩,咁多年大多數成功,例如陳定邦師傅咁,拍拖、結婚、生小朋友,而家已經有兩個女,有個快樂家庭。」問Bob可有叫太太事先幫忙「算一算」?他即指太太收得好貴,所以沒有找她幫忙。

Bob透露花兩日時間撮合了一對情侶。(網上截圖)


Bob說風水師陳定幫和太太當年都是由他撮合。(網上圖片)


Bob經常在網上分享一家六口幸福照。(網上圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!