掃呢頁CODE去手機

2020年8月6日 星期四

【行開吓】馮穎琪有感社會無力感重 畀少少時間稍為抽離 #少女時代 #少時

音樂人馮穎琪(Vicky)一向身兼多職,除創作人和音樂監製外,亦有自家音樂品牌及旗下歌手,最近Vicky有新動向,從日本清酒中得到啟發,發展成一個全新 ...






音樂人馮穎琪(Vicky)一向身兼多職,除創作人和音樂監製外,亦有自家音樂品牌及旗下歌手,最近Vicky有新動向,從日本清酒中得到啟發,發展成一個全新的音樂計劃,日前Vicky就到尖沙嘴接受《蘋果》訪問,談談這計劃的來龍去脈。

過去三年先後替黎曉陽、Nowhere Boys、鄧小巧及黃靖等構思音樂計劃,是時候也替自己安排一下,Vicky說︰「今次決定用清酒做主題,係因為呢幾年愛上咗佢,愛嘅程度甚至完成咗品酒課程,雖然係初階但真係好有興趣繼續行落去。」

跟其他酒類一樣,品嚐清酒同是講求香味、口感、層次和餘韻,而且和好友暢飲的過程亦令Vicky很是享受,所以才有新曲《清酒之約》︰「慢慢斟慢慢飲,大家傾吓偈,喺少少酒精影響下可以做返真正嘅自己。而家社會好多嘢可能好難面對,但係希望大家都有方法可以紓緩一下,抽少少時間畀自己稍為抽離,放鬆完就返去現實。」的確有人會用運動或打機去放鬆,而清酒就是Vicky的選擇。

除了製作新歌外,Vicky亦籌備11月底在西九文化區的演出︰「我習慣咗每幾年做一個小總結,回顧吓自己做過嘅作品,諗諗吓過去呢幾年都寫咗唔少歌畀其他歌手,所以想以一個全新嘅編曲去演繹。」雖然目前武漢肺炎疫情依然相當嚴重,但Vicky表示根本擔心不到太多︰「既然咁多嘢掌握唔到,咁不如做住先,暫時當有得開,咁籌備住先啦。」

除了學品酒,Vicky又透露還趁這段時間學習了頌缽和量子共振,全部屬心靈治療範疇。的確,現在我們的社會中充斥着無力感,既然很多事都控制不了或徒勞無功,倒不如先控制好自己身體,Vicky亦認同這點︰「既然我改變唔到社會發生咩事,又影響唔到疫情有咩發展,喺困難嘅情況下,唯一改變到就係我自己嘅身體,同時可以幫到人,希望喺無力感當中仲可以搵到少少自己方向。」

採訪:曹家誠

攝影:陳俊強

攝錄:廖達燊

場地︰Amelia@Harbour City

雖然目前武漢肺炎疫情依然相當嚴重,但Vicky表示根本擔心不到太多。


除了學品酒,Vicky透露還趁這段時間學習了頌缽和量子共振。


Vicky亦籌備11月底在西九文化區的演出。


有人會用運動或打機去放鬆,而清酒就是Vicky的選擇。


過去三年先後替黎曉陽、Nowhere Boys、鄧小巧及黃靖等制定音樂計劃。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!