網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月2日 星期三

姜麗文:【激性感】自認開放!姜麗文中空露波邊 唔使問未婚夫 #姜麗文

呢身中空露波邊打扮,個個都話性感!藝人姜麗文為無綫節目《流行經典50年》錄影,她以中空裝露波邊上陣,非常性感,她笑言大家覺得她打扮性感,但她覺得是時尚 ...




呢身中空露波邊打扮,個個都話性感!


藝人姜麗文為無綫節目《流行經典50年》錄影,她以中空裝露波邊上陣,非常性感,她笑言大家覺得她打扮性感,但她覺得是時尚,因為裙子跟聖誕感覺配合所以才穿着。問到要否問准未婚夫?她坦言:「會send張相畀佢睇,但結果都係由我決定,不過我哋都係外國返嚟,所以覺得呢啲係fashion。(佢嘅尺度比你大?)係相反,因為我係加拿大,所以比較開放啲。(未婚夫對你件衫有咩評價?)佢話『你好靚,我話我知道。』(佢會唔會對你嘅打扮say no?)佢有時會話使唔使加番件外套,我話好,不過佢都明白我係藝人上台有時要性感。」


爸爸從不催婚生B 「思想好open」


姜麗文原定今年2月拉埋天窗,但因疫情而延期,她稱暫時不會再計劃:「睇吓個世界點先,等下年再算。(係咪已過結婚生活?)我哋拍拖9個月已經同居,依家差不多一齊4年,但從來冇鬧過交,因為我哋都好直接,有問題會即時講,大家好夾。(有冇計劃幾時生BB?)本來有,但因為疫情所以就遲啲先,我哋唔趕,但我好想爸爸(秦沛)抱孫,我好渴望見到呢個畫面,爸爸好鍾意小朋友,我有時諗起個畫面都會眼濕濕。(爸爸有冇催你生?)冇,佢唔會講,佢思想好open,佢話生小朋友係你嘅決定,唔好用我做借口。我屋企人最好係唔會催生BB同催婚。我自己就想順其自然,拍完《白色強人II》慢慢再諗結婚同生BB,2021年再講。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!