網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月2日 星期三

陳浩民:蔣麗莎生日晒全家福 完美複製陳浩民個樣 #陳浩民

如果髮型都一樣.....都真係好難分。陳浩民老婆蔣麗莎5年內為丈夫誕下3女1子,近年更變身KOL不時在網上玩直播及帶貨,實行有錢兩公婆齊齊搵!模特兒出 ...




如果髮型都一樣.....都真係好難分。


陳浩民老婆蔣麗莎5年內為丈夫誕下3女1子,近年更變身KOL不時在網上玩直播及帶貨,實行有錢兩公婆齊齊搵!模特兒出身的蔣麗莎,雖然已是4子女之母,但身形仍復當年勇!近日迎接35歲生日的蔣麗莎晒出照片,皮膚白滑、面尖尖,保養得非常好,而她與老公都愈來愈似樣,是完美夫妻相。


蔣麗莎一家六口慶生,以及晒出與蔡少芬、陳法蓉等人的合照,蔣麗莎開心發文:「身邊有你們的陪伴和支持和照顧,很多驚喜、感動、在心中」,同時她也寫下:「還有很多默默在我背後沒有出鏡的朋友,大家都愈來愈好」。


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!