網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月2日 星期三

岑杏賢拋花球傳幸福畀蔣家旻 婚後即開工被老公詐型 #岑杏賢 #蔣家旻

新婚人妻岑杏賢前日低調嫁加籍金融才俊張嘉俊(Kelvin),不過她在婚後便立即開工,返TVB拍《愛·回家之開心速遞》。岑杏賢今日向傳媒發放照片,並錄音 ...






新婚人妻岑杏賢前日低調嫁加籍金融才俊張嘉俊(Kelvin),不過她在婚後便立即開工,返TVB拍《愛·回家之開心速遞》。岑杏賢今日向傳媒發放照片,並錄音講心情,與大家分享喜悅。

岑杏賢指,由於老公是圈外人,故此一直保持低調,她指婚禮雖然低調又一切從簡,但過程很感動而且難忘。由於武漢肺炎疫情關係,一對新人不能大宴親朋,但當日有40名親友見證,包括男友親友、岑家父母、嫲嫲、岑杏賢的一班姊妹朱千雪(Tracy)、蔣嘉旻(Angel)、湯洛雯(Roxanne)和張嘉兒。

岑杏賢指最難忘爸爸為她蓋上頭紗:「最難忘係爸爸為我放落頭紗,跟住帶我出去行禮,我好感動,見到班姊妹都忍唔住流淚時,我都真係忍唔住喊。爸爸都好感觸、好依依不捨,因為我始終係獨女,所以喺爸爸媽咪眼中都係一個掌上明珠,但係爸爸媽媽同嫲嫲都好開心,當日可以見證到我嘅婚禮。」岑杏賢更指老公接新娘時,突然被要求愛的宣言,他以英文講詞交差,可惜岑杏賢嫲嫲聽唔明,Kelvin只好繙譯成中文版再講一次。

當日拋花球是婚禮的另一焦點所在,岑杏賢指:「我想特別share我拋花球嘅相,因為係一年前Tracy拋咗個花球畀我,令到我今年終於可以成為人妻,所以呢個花球嘅魔力係非常之有意義,我今次拋花球就畀咗Angel,我哋一班姊妹都非常非常之開心,亦都祝福我哋嘅姊妹得到幸福。同埋個花球係Roxanne親手做畀我,當係一個結婚禮物,所以個意義係非常之重大!」

岑杏賢指雖然身份有變,但都會以工作為先,婚後翌日已經返公司開工。講到婚後無休息,岑杏賢坦言老公有詐型,認為她應多請幾日假好好休息,但岑杏賢覺得拍《開心速遞》是team work,所以不想請太多假。問到造人方面,岑杏賢笑言會順其自然,而且無壓力,但與她合演《開心速遞》的演員歐瑞偉及呂慧儀等,就隔空送上祝福,希望她可以早日生B,請大家食薑醋。

岑杏賢前日嫁作人妻,但翌日已返工,被老公詐型。


岑杏賢指獲父親為自己蓋頭紗,感動到喊。


岑杏賢稱去年接花球後今年便嫁得出,故將幸福再傳開去。


岑杏賢透露花球由湯洛雯所做。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!