網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月2日 星期三

張敬軒遮遮炮製cute版鷹 挑機倪晨曦「蘋果天鵝」 #倪晨曦 #張敬軒

有「早餐界KOL」之稱的張敬軒(軒仔),新聘請的外傭「遮遮」每日精心炮製的早餐,幾乎成為大家瀏覽的一部份,為了令「遮遮」的廚藝更上一層樓,倪晨曦和DJ ...






有「早餐界KOL」之稱的張敬軒(軒仔),新聘請的外傭「遮遮」每日精心炮製的早餐,幾乎成為大家瀏覽的一部份,為了令「遮遮」的廚藝更上一層樓,倪晨曦和DJ朱薰紛紛挑機,朱薰晒出外傭姐組為她準備愛心飯盒。

倪晨曦在IG限時動態貼一段短片並tag軒仔留言:「我讓姐姐切水果,她雕了個天鵝,蛇(Sir)你今日想食乜嘢呀?」軒仔即回覆:「我今晚返去叫佢(遮遮)雕隻鷹出嚟你睇嚟呀你,你叫你隻鵝等住嚟。」

「遮遮」收到軒仔order立即「做嘢」,遮遮整了一隻cute版鷹,她用香蕉做頭、蘋果做翼再用去皮的奇異果做身體,外形欠缺英明神武,但勝在以cute取勝,可惜軒仔拍了一輪短片後,cute版鷹「陣亡」了!不過好戲當然在後頭,軒仔再post早餐相,遮遮繼續為軒仔準備白粥烚蛋,不過剝蛋殼「搣到一忽忽」,賣相一點也不吸引,軒仔笑稱快堅持不住:「對於一個偏執狂嚟講,啲蛋殼唔離蛋個血壓標昇(飆升)指數係500!」此外,朱薰亦tag軒仔晒出家傭為她準備的有肉有菜和卷蛋的撈麵飯盒,軒仔扮嬲回覆:「肯肯定係喺城市超級度買咗裝落個兜囉我覺得!」

另一方面,剛剛開完紅館騷的軒仔,表示完騷翌日已回公司工作,本來很多關於個騷的事情想講,但是又講不出,後來軒仔又在IG貼出爸爸吹簫的相片:「介紹返我老竇,如果唔係疫情我哋父子本身會第一次同台。」軒仔在2017年曾貼出為老竇慶祝70大壽的相片,他表示父親是前黨委書記,母親曾是交通糾察,父母現已退休,媽媽更曾為兒子擔任經理人。

倪晨曦向軒仔的「遮遮」挑機。(IG截圖)


結果「遮遮」整了一隻cute版水果鷹。(IG截圖)


不過「遮遮」的cute版水果鷹很快便「陣忘」!(IG截圖)




想不到好戲在後頭。(IG截圖)


軒仔在完騷後似乎有點失落!(IG截圖)


原來軒仔本來計劃與爸爸同台演出。(IG截圖)


《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新:iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!