網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月2日 星期三

林作聲稱「跳舞群組」母走佬返大陸 林媽被搞到一身蟻:差點唔批我出來 #林作

本港武漢肺炎疫情持續,今日增加103宗確診,是第四波疫情以來第二次破百,疫情第四波因歌舞群組而急速擴散,歌舞群組累計567宗確診,未想到林作連日狙擊母 ...






本港武漢肺炎疫情持續,今日增加103宗確診,是第四波疫情以來第二次破百,疫情第四波因歌舞群組而急速擴散,歌舞群組累計567宗確診,未想到林作連日狙擊母親王莉妮,卻引起大陸當局關注,林作擺阿媽Lily上枱,指她來自跳舞群組,又指她走佬返大陸,更說她在隔離期有特權,搞到Lily差點出不到關。

林作今日在facebook留言:「我冇預過內地都咁關注我,差啲搞到媽媽添,唔好意思!再次重申,並未(不)跳舞群組成員!我媽媽唔跳舞,亦冇同跳舞嘅人玩!」

事後林作接受《蘋果》電話訪問,坦言未想過事件會在大陸引來迴響。他續說:「咁我阿媽最後都出返嚟,而家人喺深圳,佢話香港疫情嚴重咗,過關返大陸都冇之前咁易,所以有排都唔會返落嚟囉!」講到自己為阿媽添麻煩。林作解釋:「咁佢真係識好多跳舞嘅人喎,我亦見過佢跳舞,加上佢從未作出澄清,咁我都係合理懷疑啫。」

提到件事在大陸發酵,林作估計因為之前「裸跑」新聞在大陸有人轉載,加上他和裕美及阿媽的三角關係,令他在大陸多人留意,「今次單嘢都係阿媽啲朋友喺新聞網站轉載畀我哋睇先知」。

事緣於11月25日,忽然在社交網屈阿媽,一時在IG指「老母啲friend即跳舞群組班友導致香港再次淪陷」,一時林作又稱阿媽醒目收到風,所以「走咗佬」在大陸風流快活,林作更圖文並茂稱阿媽不用到達大陸兩星酒店隔離,反而在大陸豪宅居家隔離,「據調查顯示,林作老母並未在內地隔離滿14日。莫非,有人就係有特權,富人就係能人所不能?莫非,仍然有人能夠馬照跑舞照跳」,暗指阿媽享有「特權」。

講得似層層咁,結果搞到阿媽一身蟻,差點被大陸要求延長隔離期,幸好林母今日順利完成14日隔離期出關,她即跟林作抱怨「因為你出來的新聞,差點唔批我出來,你已經紅遍大陸」。

早在11月30日,前有線新聞之花張寶華已在facebook批評林母不負責任,又公開呼籲特首要有行動,嚴懲不負責的人,事後林作見自己玩大咗,已急急代母澄清「林作講笑咋,媽媽從未跳舞。扮吓嘢抽吓水,大家切勿太認真。阿仔鍾意玩嘢,絕無逃走」。

林作早前忽然擺阿媽Lily上枱,聲稱媽咪是「跳舞群組」。(網上圖片)


林作又稱阿媽醒目收到風,所以「走咗佬先」在大陸風流快活。(IG截圖)


林作又暗寸阿媽在內地居家隔離,可以影到門口封條,笑稱「我老母果然有料到」。(facebook截圖)


林作更圖文並茂稱阿媽不用到達大陸兩星酒店隔離。(IG截圖)


由於林作開玩笑的言論講得似層層咁,結果搞到阿媽一身蟻,差點被大陸要求延長隔離期。(facebook截圖)


幸好林母今日順利完成14日隔離期出關。(IG圖片)




-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!