網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月2日 星期三

最強第三者丨落選港姐Phoebe專撬牆腳 新歡舊愛同公司工作 #Phoebe #港姐

前主播「小飛俠」林燕玲的老公葉浩文被《蘋果》獨家爆出軌,暗撻2013年落選港姐兼舊同事周依婷(Phoebe),現年26歲Phoebe比老婆細足16年。 ...






前主播「小飛俠」林燕玲的老公葉浩文被《蘋果》獨家爆出軌,暗撻2013年落選港姐兼舊同事周依婷(Phoebe),現年26歲Phoebe比老婆細足16年。兩人被踢爆偷食後,互相取消IG關注,今日《蘋果》致電葉浩文,當記者表明身份後,他扮忙說:「開緊會,唔好意思。」即cut線,小飛俠則沒有回覆記者,Phoebe今日就冇返工。

Phoebe被爆偷食人夫後,《蘋果》再收到讀者爆料,指Phoebe的新歡葉浩文和舊愛X先生現時都在AIA工作,並提供了Phoebe和X先生的攬抱合照,讀者表示:「當時Phoebe都係做第三者,X先生本身有女朋友,佢為咗搶到呢個男仔,喺IG高調放閃。佢係好港女嘅雙面人,成日扮柔弱,啲男人又好buy,而且佢屋企有錢,佢都會主動同啲男仔講,佢屋企可以幫佢哋發展,不過佢就算拍拖都會不停flirt其他男仔,見到佢又做小三,好睇唔過眼。」

之前《蘋果》追訪Phoebe,曾見到有白頭佬接載她返紅山半島,讀者爆白頭佬是她的富爸爸:「佢仲有個細佬,爸爸做生意,佢阿爸都算有頭有面,係上市公司主席,諗住等佢結婚,將生意交畀佢老公,因為佢細佬仲好細。」

Phoebe於7年前曾選港姐,但20強不入,讀者說:「佢好想紅,好想做明星,平時就好鍾意晒名牌,佢鍾意咩就買咩。佢自己都無乜心機做嘢,因為屋企有錢,所以通常都係做吓接待員,有段時間加入咗AIA,咁都係大小姐,所以做幾個月就走咗,轉咗去呢間公司識到小飛俠老公。」讀者還指Phoebe媽咪管得好嚴,所以Phoebe搭上人夫葉浩文,不敢讓媽咪知道:「佢一早知人哋有老婆仔女,佢都瞞住佢阿媽,因為佢屋企人肯定反對,小飛俠老公啲相佢冇放過出嚟,佢唔想屋企人知件事。」

讀者睇唔過眼Phoebe又做第三者,提供了她和前男友的合照,指當年X先生已有女友。(讀者提供)


小飛俠林燕玲和老公的婚姻備受考驗。(網上圖片)


小飛俠老公葉浩文懶理自己人夫身份,樂做觀音兵陪Phoebe出雙入對。(資料圖片)


讀者爆料白頭佬是Phoebe的富爸爸,全家都住在紅山半島。(資料圖片)


周依婷的IG賬戶設為私人。(網上截圖)


葉浩文被爆偷食Phoebe後,兩人即時互相unfollow。(網上截圖)


Phoebe和富爸爸同住紅山半島,但不同座數。(資料圖片)


小飛俠老公和Phoebe在後樓梯偷攬。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!