網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月2日 星期三

成軍兩年︱MIRROR玩快問快答互爆私隱 姜濤最孤寒AK最易嬲 #姜濤

曾幾何時,香港年輕人對偶像的概念,只放眼韓國和大陸兩個盛產地,年輕偶像在香港幾近是天方夜譚。兩年前,ViuTV打着為年輕人追夢的口號,製作真人騷《Go ...






曾幾何時,香港年輕人對偶像的概念,只放眼韓國和大陸兩個盛產地,年輕偶像在香港幾近是天方夜譚。兩年前,ViuTV打着為年輕人追夢的口號,製作真人騷《Good Night Show全民造星》,結果賽果未揭盅,fans逼爆商場的畫面奇蹟地重現。「造星橋」出乎意料地成功,ViuTV食住個勢,選出12位成員宣佈成軍,造就男子組合MIRROR的誕生。

兩年過去,當初憑着一股儍勁、半分青澀殺入娛樂圈的MIRROR成員,除了有單飛出歌,亦有入劇組拍劇,不過fans最期待的,始終是MIRROR 12子合體出專輯,幾經磨合及在fans熱切訴求下,MIRROR近日推出新歌《One and All》和入行以來首張專輯,碟內多首作品均表達出由戰友變兄弟的感情。隊長Lokman楊樂文說:「其實而家同初初最大分別嘅係默契,好似我哋12個,講嘅嘢會越嚟越似,亦好快會sense到大家諗緊咩。」Alton王智德亦笑說:「開頭大家客客氣氣,而家就話之你,有咩事就會推對方去死。」不過12子要齊腳宣傳亦非易事。MIRROR接受《蘋果》訪問當日,成員姜濤、Ian陳卓賢和Edan呂爵安便因拍劇缺席。

兩年時間不算長也不算短,但在密集式相處下,MIRROR各成員的真性情或多或少浮現於人前。訪問當日,MIRROR 9子在快問快答形式下互揭私隱互篤背脊,結果AK江𤒹生以半票之微撼贏Anson Lo盧瀚霆,成為票王。

(Anson Lo得票最多)Anson Lo苦笑:「咁相對下我係囉,其實我唔姿整,只係識化妝啫!」AK亦有幫口:「咁最姿整嗰個都唔喺度,佢都係亞軍啫!」冠軍係邊個?呼之欲出

除姜濤外,Anson Lo被指是隊中最姿整一個。


(Frankie陳瑞輝得票最多)Frankie尷尬說:「可能係我成日問『乜事呀乜事呀?』佢哋咪覺得我八卦囉!」

Frankie被指是最八卦一個。


(AK同Jeremy李駿傑平手)Lokman說:「AK最有義氣,所以佢一定最抵得諗,而Jeremy你叫佢做嘅嘢,如果唔犯法佢都會做。」Alton亦笑話:「犯法嘅可能佢都會做呀。」

Jeremy最抵得諗,在美國受訓時,無論洗衫煮飯都有他份。


(AK得票最多)Anson Lo說:「佢(AK)好鍾意揸車,有時會湊夠腳車埋我哋,但佢唔會主動問我哋攞返停車場錢。」AK笑言:「兄弟嘅我冇乜所謂,咁當然係有限啦,無啦啦問我攞個首期嚟,我就梗係冇」

AK獲Lokman讚有義氣,其他隊員亦指他為人最大方。


(全員投缺席的姜濤)Lokman笑說:「因為佢去外地拍嘢,我哋台前幕後咁多人,佢只買咗一盒咁大(用手比劃一張A4紙的size)嘅零食畀我哋咁多人分。(有冇當面投訴佢?)梗係有啦,佢咿咿哦哦咁就耍走咗!」此時AK(扮姜濤聲)說:「喺機場淨係得呢個,佢哋話最好食㗎!」Lokman補充話:「咁佢都係守財啫!」

姜濤被公認是最孤寒一個。(資料圖片)


(缺席的Ian陳卓賢得票最多)AK說:「唔一定講女仔嘅,Ian遇到好多選擇嘅時候,係會樣樣都想要。」

Ian被公認為MIRROR最花心一個。(資料圖片)


(Alton得票最多)Frankie解釋:「話說我哋一齊上drama堂,要做宅男,但導師話佢太識𠱁女仔,做唔到個效果。」AK:「一句講晒,佢係一個對女仔好有殺傷力嘅人,如果佢要出招……」Lokman接口說:「應該係殺人不見血!」Alton雖然認同,但話最難搞的女人就是自己媽咪。

Alton被指把口啷過油,但他指最難𠱁就是媽咪。


(全員投AK)Stanley邱士縉篤完AK卻幫兄弟解圍:「可能佢急啩!」AK:「我比較有原則啫,我好堅守我嘅原則!一嬲會唔出聲,摒埋一邊!」Lokman指要𠱁AK其實頗有難度:「逐個逐個囉,呢個唔得呀,到第二個囉,或者咁等佢靜吓先」AK承認:「大多數都係Lokman先𠱁到我。」Lokman接口:「都係『哦』佢囉,唔知佢嬲乜嘛,同佢講一陣先嬲好冇呀?」AK:「其實最長都係1、2個鐘度,之後自動自覺又開心返,我最好嘅就係一個快嚟快去嘅人嚟。」

AK自認最易嬲,但他同時指自己是快來快去的人。


(Tiger邱傲然得票最多)AK說:「因為Tiger係我哋入面年紀最細嘅小朋友,但係住喺佢內心入面嘅,係個40幾50歲嘅老靈魂,有時佢唔係好講嘢,但佢一講嘢就語出驚人咁,令到我哋大家都好開心。」

隊中年紀最小的Tiger,只說了幾句話已令隊員捧腹大笑,他被指是MIRROR最搞笑的成員。


(Anson Lo得票最多)Lokman:「我有2萬fans,你有3萬fans,點計都係你多啲。」Anson Lo:「嘩,你哋都咁計數字啦,咁冇得唔認」

Anson Lo獲成員公認是最受女fans歡迎。


眾人七嘴八舌越講越起勁,再爆不在場的姜濤、Edan呂爵安和Ian的秘密。AK說:「姜濤係一個好勝心好強嘅男仔,去到美國集訓開頭唔係咁熟,但打機就會見到佢另一面,佢會忽然小朋友上身咁,贏咗會叫囂:『Yeah! Who’s the best? Who’s the best?』你平時見到佢係一個好謙虛嘅人,打機嗰陣佢會變咗另一個人。」Stanley亦話:「佢成日唔記得嘢,有健忘症。仲有唔好畀佢見到任何反射嘅嘢,包括眼鏡、電話、手錶,連對眼都唔好畀佢望到,佢會對住啲反光嘅嘢執佢前面嗰條頭髮,如果趕時間就大鑊。」AK亦話Ian雖然是排球運動健將,但原來他是怕水的,因此對於任何水上運動都只能遠觀而不能參與其中。「聽過好似話佢細個嗰陣,同阿哥玩水浸親,自此之後就好驚水,我哋早排玩wakeboard佢都唔肯玩。」

至於Edan,眾人憶起在美國集訓時,對方發生的一件「大」事,起哄逼較內斂的Jeremy爆Edan大鑊,Jeremy帶點不情願說:「又講呀?唉,美國訓練嗰時,佢有朝早開大,塞住咗,搞唔掂,之後我幫佢搞掂咗。就係咁啦,呢件事講足兩年。可能佢平時生活上俾媽咪照顧得好好,自我照顧能力比較澩嫪(撈攪)。」AK亦說:「嗰陣我哋大家都冇執床,因為太攰關係,不過Edan張床係特別亂,永遠都有啲衫呀、底褲呀喺晒張床上面。」

採訪:王梓嫚

攝影:陳慧安

攝錄:廖達燊

服裝:Diesel

化妝 :Rainbow & Giann @Annie G.Chan Makeup Centre

髮型 :Lydia Yung、Man Chan、Leo Fan @ Chic Private I Salon

MIRROR出道兩年,兄弟間由初初客客氣氣到現時互爆私隱,言談間可看出他們越見熟絡。


MIRROR受訪當日,姜濤雖然不在場,但到互爆私隱時,隊員都會諗起他的真性情。


MIRROR成軍兩年,近日推出新歌和首張專輯紀念成員間的兄弟情。


最終AK獲兩票半成為票王。


Lokman楊樂文


Anson Lo盧瀚霆


Jeremy李駿傑


AK江熚生


Stanley邱士縉


Alton王智德


Frankie陳瑞輝


Tiger邱傲然


Jer柳應廷


MIRROR成軍兩年,成員間越來越有默契。


正在播映的《男排女將》有多位MIRROR成員演出。


唔講唔知,身為男排運動健將的Ian,原來勁怕水。


姜濤近日出新歌又到台灣拍劇,工作不斷。


----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!