網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月27日 星期一

傅穎:唔要做廢人!傅穎忍口減磅回春20歲 #傅穎

好耐冇喺香港見傅穎!久未在港演出的藝人傅穎,即將再現公仔箱。投資有斬獲的她,拒因生活無憂而做「廢人」,返港後積極收身,身體機能回復20歲卜卜脆的青春年 ...




好耐冇喺香港見傅穎!


久未在港演出的藝人傅穎,即將再現公仔箱。投資有斬獲的她,拒因生活無憂而做「廢人」,返港後積極收身,身體機能回復20歲卜卜脆的青春年華!


近年以北京為第二個家的傅穎(Theresa),因疫情返港後已逗留逾4個月,剛巧年初ViuTV邀她拍劇,她說:「我已經好耐冇喺香港拍劇,對我嚟講好新鮮,因為對手吳千語、栢天男、張沛樂都係第一次合作,又係第一次演呢類型角色,好好玩!」最近不少演藝工作叫停,談到經濟狀況,她大方說:「還好我有做啲投資,都OK,雖然網上有爛Gag話好嘅投資令你變成一個廢人,我當然唔可以做廢人,但係會憂心少好多。」


忍口食少啲


Theresa最近積極做Gym,她笑言返港第一件事是減肥:「因為我覺得自己已經唔係以前嗰種身材,以前大家都知我偏瘦,我高1米67,最瘦可以去到43.5kg,但近年一直喺50kg至52kg上上落落。」又自嘲是「非一般女藝人」,因為她很為食:「乜都食,三餐正常加埋小食、消夜,成碟意粉都可以清晒,去旅行亦唔會控制自己,但最近唔得喇,一定要克制吓。」


首次做Gym檢查身體機能,發覺她指數不理想,除超高體脂外,內臟脂肪數字亦欠佳,經過三個月運動,她開心說:「我身體機能去到20歲,同之前28、29歲差好遠!」由52kg減至現時45.9kg,問是否滿意身形,她說:「去番以前磅數,本身覺得好自豪,但呢排喺屋企清理電腦啲相,發現以前保持住45、46kg,根本唔係值得開心嘅事。」最近大家宅在家中,她建議多做運動,食好瞓好,增強抵抗力兼自我增值。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!