網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月27日 星期一

羅志祥:羅志祥分手風波 牽涉幾多大胸索女? #羅志祥

真係幾「胸」狠!「小豬」羅志祥同周揚青分手,女方大爆男方私生活混亂,仲指對方玩「多人運動」,事件令人震驚!之後愈爆愈多嘢,好多人衝出嚟,話同畀小豬撩過 ...




真係幾「胸」狠!


「小豬」羅志祥同周揚青分手,女方大爆男方私生活混亂,仲指對方玩「多人運動」,事件令人震驚!之後愈爆愈多嘢,好多人衝出嚟,話同畀小豬撩過,好似收過肉麻微信、問夜晚有冇着落等...縱觀番羅志祥撩過的女孩,佢哋有個共同點,就係佢哋個個「胸」神惡煞!


「大冰奶妹」馮子紜


有「大冰奶妹」之稱嘅台妹馮子紜(Teresa),擁有勁爆34F驕人身材,佢自爆喺夜店見過羅志祥,對方仲直接問:「你今晚有沒有住所?你要去哪裏?」Teresa即時嚇親,佢仲話當時羅志祥有好多女圍住。


睇番呢位大冰奶妹嘅社交網,清一色性感相,經常大晒佢嘅巨胸,睇嚟佢引以為傲!


台灣寫真女星格格


台灣寫真女星格格(呂亞晞),佢自稱收過小豬短訊,見到對話問:「你身材跟個性都是我的菜,跟我很登對。」仲問格格「衣服緊不緊」、「身在哪一間酒店」等問題,相當直接!事件曝光後,有指羅志祥公司否認對話同羅志祥有關,但格格經理人方面則表示願意接受從法律途徑比對IP位置。


格格擁有32D好身材,見佢社交網都有唔少性感水着靚相!


「H版李毓芬」陳香菱


桃色事件爆出之前,小豬被爆同好友大根等人喺宜蘭開「泳池派對」,當中有好多女模受邀參加。其中H奶性感辣模陳香菱在場,佢仲爆出當時派對嘅情況,佢話因為主角係小豬多年嘅圈外好友,年紀偏大,好多人互相都唔認識,但佢唔想同中年男子玩,所以覺得「無聊」!但佢都有幫小豬講說話,話小豬冇約佢。


陳香菱擁有36H巨乳,有「H版李毓芬」之稱,社交網又係有大量性感相!


周揚青同蝴蝶姐姐愷樂


最後都要講番周揚青同蝴蝶姐姐愷樂,拎佢哋同上面咁多巨胸之人比較,其實一啲都唔公平,佢哋本身身材都唔差,只不過沒有對比,就沒有傷害!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!