網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月27日 星期一

佘詩曼:羅志祥偷食牽連大 佘詩曼都受影響! #佘詩曼 #羅志祥

好無辜呀!台灣舞王羅志祥畀前女友周揚青爆佢拍拖時不停偷食,除咗鍾意「多人運動」之外,就連旗下女藝人「蝴蝶姐姐」愷樂都牽涉其中,事件炒得熱哄哄成為大家嘅 ...




好無辜呀!


台灣舞王羅志祥畀前女友周揚青爆佢拍拖時不停偷食,除咗鍾意「多人運動」之外,就連旗下女藝人「蝴蝶姐姐」愷樂都牽涉其中,事件炒得熱哄哄成為大家嘅茶餘飯後話題,估唔到呢件事就連佘詩曼都受到影響!


唔好諗歪呀!唔係講緊阿佘本人,係講緊佢演嘅內地劇《鬢邊不是海棠紅》啫,早兩日呢套劇播出大結局,正常情況下臨尾都會收視上升,不過呢次竟然係下滑!金牌製片人于正喺微博發文解釋話:「說實話我們已經盡力了,奈何最近渣男太多,熱搜忙着給各位女性朋友們提醒防禦,我的就不瞎湊甚麼熱鬧了,畢竟保護女性更加重要對吧?何況戲劇是不會散場的,很快我們就會…」于正監製過唔少爆紅劇集好似《延禧攻略》、《皓鑭傳》等,就連佢都話冇辦法保住收視,就知羅志祥偷食呢單嘢威力有幾大。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!