網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月27日 星期一

林心如:網上短片勁心寒!傳林心如收養劉真愛女 #劉真 #林心如

為咗呃Like,使唔使咁無良!台灣女星林心如四年前為老公霍建華誕下一女「小海豚」,去年有傳佢懷上第二胎,不過都係只聞樓梯響,而最近更網上瘋傳一系列影片 ...




為咗呃Like,使唔使咁無良!


台灣女星林心如四年前為老公霍建華誕下一女「小海豚」,去年有傳佢懷上第二胎,不過都係只聞樓梯響,而最近更網上瘋傳一系列影片,以播報新聞的方式指林心如收養已故台灣國標女王劉真稚女「霓霓」,報道林心如育兒心得、撫養兩個小朋友嘅甘苦等,震驚網絡!


由4月開始,網上出現「林心如開記者會,流着淚宣布領養霓霓」為內容、不知來源同出處嘅影片,之後更出現「霓霓在林心如家兩天就叫林心如是媽媽了」等持續連載式發放,原來係有人借林心如好媽媽形象呃點擊率,造謠林心如領養了劉真女兒,令不知情網友被誤導,就連好友林志玲、徐熙娣(小S)等都中招,小S忽然變「目擊者」而林志玲則被同類型影片指「自爆懷孕5個月」,一系列影片內容消費死者、賺點擊率,睇到網友都大嗌心寒,唔少網友更狠指造謠者無良!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!