網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月27日 星期一

趙希洛:承認戀愛中!趙希洛拍出浴戲「加料」做足安全 #趙希洛

有拖拍喇!藝人趙希洛入行12年,近年屢演瘋癲角色獲得認同,目前四劇在手,事業順利加上出身富裕,稱得上人生勝利組,不過她強調理望低調處理家事,感情亦然。 ...




有拖拍喇!


藝人趙希洛入行12年,近年屢演瘋癲角色獲得認同,目前四劇在手,事業順利加上出身富裕,稱得上人生勝利組,不過她強調理望低調處理家事,感情亦然。原以為她情路交白卷,她卻悄皮表示:「又知我冇?可能我分別同10個男仔拍拖呢!」


趙希洛最終收起笑意,認真回應:「有(男友),少講啫。(拍咗幾耐?)一段時間啦,了解中,咁永遠都了解唔完一個人㗎。(圈中人?)唔知呢。(結婚先公開?)係呀,或者離婚先,哈哈。其實呢個世界唔係男就女,佢都只不過係我一個朋友。(平時出街表現唔親暱?)保守型。」她又補充自己稱不上「乜都有」:「起碼我又未結婚,又未生BB,呢啲要睇個天畀唔畀我喇。」


不想與家人掛鈎


訪問中她多次中斷話題,只因涉及家庭背景:「當然我感恩有咁嘅家庭(趙父是澳洲著名大律師,趙母是前藝人梁小玲),不過生活都好貼地,以前喺澳洲返學都係行路或搭火車。我唔想辛苦努力,但要同佢哋個名(家人)掛鈎,我只希望憑自己嘅努力會得到大家嘅認同。」試過整整一年「冇劇開」的滋味,又曾被前輩戚其義指「太幸福、缺乏人生經驗、演唔到戲」,難怪她牢記在心,對事業相當看重,寧願「拍到冇覺瞓」,也不想賦閑在家。


做足安全措施防走光


她於無綫熱播劇《十八年後的終極告白》內扮演男主角譚俊彥女友,日前一集二人更上演火辣床戲。趙希洛笑謂:「呢場戲相當難忘,事關我要披浴巾演出,點知條巾接到手先發現好薄,我想攞多條加厚,就畀人笑望落肥咗好多!」


髮型:Jay Cheung
化妝:Stephen Lau

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!