網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月27日 星期一

【和你唱後】吳日言IG被圍剿 鄧穎芝鬧爆五毛:狗食屎你唔食屎? #吳日言 #鄧穎芝

互聯網圖片時代變了,藝人不再是紙上明星,越來越多藝人覺醒,懂得關心社會,吳日言(Yan)繼派口罩給獨居長者後,昨晚她和老公到太古城中心家庭日,遇防暴警 ...




互聯網圖片


時代變了,藝人不再是紙上明星,越來越多藝人覺醒,懂得關心社會,吳日言(Yan)繼派口罩給獨居長者後,昨晚她和老公到太古城中心家庭日,遇防暴警驅趕「和你唱」的市民,阿Yan在社交網留言鬧爆克警,並打上「香港加油」的hashtag,結果,阿Yan的IG被五毛翻牆圍剿,連留言撐阿Yan的鄧穎芝(Vangie),都被五毛攻擊。

鄧穎芝在阿Yan的post留言撐:「齊上齊落」,有五毛惡意留言:「支持快d入監倉,同d被判刑手足齊上齊落。」鄧穎芝還拖與五毛爆罵戰:「狗食屎你唔食屎?」網民齊撐鄧穎芝:「 多謝Vangie !!」、「五毛好辛苦先翻到牆留言,被人無視埋就慘啦,btw 手足加油!」

而大批五毛就圍剿阿Yan,叫她「曱甴」,很多五毛留言都是不堪入目,網民齊撐阿Yan:「支持你,有良知嘅藝人」、「多謝你,盡力就得,不用介意,好少歌手演員能像你一樣。」、「謝謝你!辱罵你嘅人就係唔識尊重言論自由,佢哋同埋啲警察先係問題嘅根源。」、「唔使理啲冷血無腦賤人嘅留言!加油!」李綺雯都留言叫阿Yan「要小心啊」,商台DJ朱薰亦留言:「Support」。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

鄧穎芝反擊五毛(互聯網圖片)


吳日言昨晚在社交網留言鬧爆克警(互聯網圖片)


吳日言和鄧穎芝早前齊齊上樓派口罩給獨居長者(互聯網圖片)



鍾意就快D Share啦!