網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月27日 星期一

娛美人:原來係才女!吳沚默愛黐身 當男友係狗仔 #吳沚默

吳沚默唔睇外表,最緊要才華。藝人吳沚默(MoMo)才華橫溢,骨子裏散發性感味道,除參演過多套劇集包括《白色強人》、《黃金有罪》等,亦曾為《老表》系列寫 ...




吳沚默唔睇外表,最緊要才華。


藝人吳沚默(MoMo)才華橫溢,骨子裏散發性感味道,除參演過多套劇集包括《白色強人》、《黃金有罪》等,亦曾為《老表》系列寫劇本,並將於內地推出懸疑長篇小說《風暴來的那一天》,以及在台灣與當地作家合著旅遊書,可謂才貌雙全!


個性慢熱的MoMo自認悶蛋,最愛一個人宅在家睇戲、寫作及下廚:「我唔係好識Social,同好多人一齊嘅話,之後要用相對時間獨處平衡番。(揀男友都要住家男?)唔一定,但我好需要私人時間,以前試過異地戀,覺得幾好,唔使見太多。(好怕男仔黐身?)如果我好鍾意佢都OK嘅,當佢係小貓小狗咁畀佢黐住」至於擇偶條件,她表示不太注重外貌,最重要是有某種才華令她仰慕,性格亦不可自大囂張。


問到為何喜歡寫作,MoMo表示自小已喜愛閱讀,希望以文字影響別人:「你唔知有幾多人睇到你嘅文章,可能有個人咁啱睇到你嘅作品,提供到一啲正能量畀佢,都係功德。」外表文靜,但她自誇身手靈活,早前拍劇演殺手,更與大隻仔羅仲謙有多場打戲:「佢要撻我落地,我咁輕,梗係易」


Profile
年齡:29歲
身高:1米63
興趣:睇書、睇戲、睇熱鬧



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!