網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月27日 星期一

朱智賢:朱智賢偷食人夫黎振燁 同劇江嘉敏咁樣講 #朱智賢 #江嘉敏 #黎振燁

江嘉敏話同佢哋冇乜對手戲,唔清楚。前港姐朱智賢背着男友謝東閔疑似跟人夫黎振燁車震,而朱智賢與黎振燁因拍無綫電視劇《食腦喪B》而撻着,二人於劇中飾演一對 ...




江嘉敏話同佢哋冇乜對手戲,唔清楚。


前港姐朱智賢背着男友謝東閔疑似跟人夫黎振燁車震,而朱智賢與黎振燁因拍無綫電視劇《食腦喪B》而撻着,二人於劇中飾演一對,而有份拍此劇的江嘉敏接受東網訪問時坦言:「我身為局外人好難給回應,而且我同佢哋其實都冇乜對手戲,所以唔清楚,你哋問番當事人」


與二人經常有對手戲的「奶仔」方紹聰,被問到事件時相當愕然,即時「吓」了一聲。再問到開工時可有發覺二人有異樣?奶仔說:「我喺片場冇理其他嘢,只係專心拍戲,所以呢啲冇回應喇!」


而劇中男主角何廣沛亦一樣不願多談,只表示:「呢方面我真係唔多清楚,我同黎振燁唔多對手戲,唔清楚佢哋嘅關係。」至於劇監製吳冠宇則表示:「佢哋喺劇中有感情線,個劇已經拍完兩個禮拜。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!