網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月27日 星期一

李連杰:李連杰57歲生日 罕晒嬌妻利智透視索相 #利智 #李連杰

李連杰今年個生日願望應該都係想阿女快啲好番。武打明星李連杰與前亞姐冠軍利智所生的細女Jada,早前自爆曾患焦慮及嚴重抑鬱症,最近更因新冠肺炎疫情爆發, ...




李連杰今年個生日願望應該都係想阿女快啲好番。


武打明星李連杰與前亞姐冠軍利智所生的細女Jada,早前自爆曾患焦慮及嚴重抑鬱症,最近更因新冠肺炎疫情爆發,在美國居家隔離期間令抑鬱症復發。今日李連杰57歲生日,Jada亦在社交網上載兩父女合照向爸爸賀壽,並留言送上祝福:「爸爸生日快樂!我很感謝您的耐心與支持,無論如何,即使我不願意表現出來。感謝您為了使我開心,無間斷地表現對我的愛。#生日快樂」


不過呢個都唔係最驚喜,壽星李連杰喺自己生日決定晒出一家四口罕見合照,尤其係太太利智近年勁少見人,基本上都唔會出席公開活動,就連兩個女嘅社交網都好少晒出同媽咪合照,今次大家終於都可以見到佢靚樣。見合照中利智面露微笑,長髮飄飄,再襯上See Through上衫,又Young又有型。另一張李連杰同利智嘅合照中,又見到二人一身深色打扮似足情侶裝,仲翹手黐到實,鬼咁煙韌!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!