網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月22日 星期五

古天樂:宅在家避疫 古天樂煲「19禁」韓劇 #古天樂

估唔到古天樂都睇韓劇!影帝古天樂出席護膚品活動,講到英皇電影與他成立的天下一電影公司最近公布合作計劃,未來兩年拍攝十部港產片,古天樂說:「依家籌備緊, ...




估唔到古天樂都睇韓劇!


影帝古天樂出席護膚品活動,講到英皇電影與他成立的天下一電影公司最近公布合作計劃,未來兩年拍攝十部港產片,古天樂說:「依家籌備緊,因為有好多唔同嘅因素,要因應疫情嘅發展,好似依家外景拍攝有『禁聚令』,唔想拍拍吓停,停咗都係損失,所以要睇疫情發展。」


古天樂又指今次計劃是希望幫助業界基層,希望發掘不同的題材及新方向。問到甚麼時候開拍?他笑言:「其實我都係聽公司啲人講。(你會唔會參演?)我返去問吓公司先。(你係老闆嚟喎?)邊個講㗎。」


有指古天樂與曾志偉等正籌備開拍一部類似《豪門夜宴》題材的電影幫助業界,傳聞電影找來任達華、張智霖演出將在八月上映,他笑說:「我返去問吓,適當嘅時候會公布,不過好多大家聽番嚟嘅都唔係真。(疫情下身兼多職會唔會多煩惱?)疫情下有好有唔好,好嘅多咗時間休息,喺屋企煲劇、睇戲,好似韓劇《愛的迫降》、《夫妻的世界》(19禁韓劇)都有睇。唔好嘅就非常多,唔只個人,係全球、成個社會,成個業界都受影響。」


古天樂透露收到不少電影基層求助的個案並已處理,演藝人協會及十五個屬會也收集了很多受影響個案了解及跟進處理,稍後會一次過公布。問到會否如作曲家及作詞家協會發放一筆資助金?他說:「屬於係一段時間嘅幫助。」對於導演鄭保瑞戥古天樂被批評賺「人仔」投資在港開戲感不值,古天樂則說:「冇睇報道,自己一向做嘢都係用心做好每一件事。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!