網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月22日 星期五

【生日派福利】大台咪神陳婉衡30歲牛一 貼祼照贈興 #TVB #咪神 #大台 #陳婉衡

(IG圖片)大台咪神陳婉衡今日30歲生日,踏入人生另一個階段,她就大膽一下,在IG貼出一張火辣出浴相贈興,相中她全裸坐在浴缸,但就小心擺甫士,把三點重 ...




(IG圖片)


大台咪神陳婉衡今日30歲生日,踏入人生另一個階段,她就大膽一下,在IG貼出一張火辣出浴相贈興,相中她全裸坐在浴缸,但就小心擺甫士,把三點重要部位全部遮着,她側身把胸緊貼缸邊,收埋了36E咪咪,不過圓臀卻大解放曝光,動作誘人,非常吸睛,尺度比起平時貼出的水着和性感相,絕對有過之而無不及,貼出僅兩小時,便得到逾六千個讚好。陳婉衡留言:「Entering the big THREE-O like how I entered this world!」30歲生日要留下難忘回憶,不過這張相片不是自拍,未知出自誰人視角。

區永權看到相片都給讚,他留言送祝福:「Happy birthday!??我諗你嘅忠實粉絲,睇完呢張相之後,應該希望每日都係你嘅生日!」黃建東則笑言看到要流鼻血:「Omg!!!!! Hottest post of all!!! Tissue please, my nose is bleeding!!」而好友簡淑兒則在IG貼出二人昔日旅行舊照送祝福,她說:「今年冇得一齊去旅行,睇返啲舊相發覺原來我哋都一齊去過唔少地方,你以後每一個生日我都要陪你過!你結婚我要做伴娘!你生B我要做B嘅契媽!如果我哋都決定唔結婚嘅話,就一齊買間姑婆屋,之後再一齊環遊世界!」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

今日30歲生日的陳婉衡貼出祼照派福利(IG圖片)


陳婉衡社交網不少性感相 (IG圖片)


簡淑兒貼舊相賀老友生日 (IG圖片)



鍾意就快D Share啦!