網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月22日 星期五

余文樂:余文樂有「小三」 王棠云唔嬲豬:依然愛你 #余文樂 #小三 #王棠云

呢個「小三」好多男人都會有。藝人余文樂同老婆王棠云不時都喺社交網甫相放閃,昨日「520」王棠云當然唔例外上載多張二人昔日嘅合照,並冧爆留言:「人生說長 ...




呢個「小三」好多男人都會有。


藝人余文樂同老婆王棠云不時都喺社交網甫相放閃,昨日「520」王棠云當然唔例外上載多張二人昔日嘅合照,並冧爆留言:「人生說長不長說短也不短,不說太久以後的未來,只要我們珍惜當下,不用給我轟轟烈烈的愛情,只希望可以跟你談戀愛到老,知足才是最美的。」相中見佢哋孖住去到世界唔同角落,十足糖黐豆咁相當冤氣。


不過晒恩愛之餘,王棠云亦趁機抱怨,原來佢哋兩公婆之間除咗多咗囝囝Cody呢個「電燈膽」,佢竟然仲要同手機遊戲爭寵:「就算現在有個麻煩鬼常常卡在我們中間,還有傳說對決也在每天跟我搶你,我依然愛你。」


另邊廂,楊愛瑾(Miki)亦有甫出同老公嘅拖手相,但就冇特別慶祝,老公更轉數好快咁解釋:「我問他, 520要吃個飯慶祝嗎?他說這個日子不適合我們香港人,明明廣東話就是唔要你的意思,為甚麼要慶祝呢?」令Miki都忍唔住笑指:「吹脹」。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!