網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月22日 星期五

【最愛都係男人】溫碧霞時光倒流30年 親揭入行後曾秘撻SheShe戀 #溫碧霞

「從小到大,我都聽媽媽講爸爸對佢點樣唔好,所以我一直都唔相信愛情可以天長地久。」「一段感情要好好去保溫,好多朋友錯過咗一段感情,以為可以搵得返,其實係 ...






「從小到大,我都聽媽媽講爸爸對佢點樣唔好,所以我一直都唔相信愛情可以天長地久。」

「一段感情要好好去保溫,好多朋友錯過咗一段感情,以為可以搵得返,其實係再搵唔到。」

「失去愛情嘅人,未來應該更加勇敢去面對、勇敢去愛,有正能量才有好收穫。」

——溫碧霞的愛情語錄

53歲凍齡女神溫碧霞(Irene),跟商人老公何祖光度過了20年夫妻的生活,3年前兩夫婦爆分居,幸最後攜手走過婚變危機。被封性感女神的她,魅力不但迷倒老公,裙下之臣更是男女通殺。日前Irene在灣仔接受《蘋果》專訪,首度披露那些年曾譜SheShe戀。

「我其實細個有鍾意過女仔,真係有試過,係一次囉,人與人之間,無論男仔同女仔嘅愛,其實係好容易產生,雖然唔係異性,但溝通得好好,覺得同佢一齊好舒服好開心,以前細個同嗰個女仔煲電話粥,真係鍾意同佢喺埋一齊嘅感覺。」唯一一次的同性之愛,發生在Irene入行之後,對方身份是否圈中人,她守口如瓶:「唔講得,總之係一個回憶,我一啲都唔抗拒人哋同性戀,感情當你有feeling控制唔到,分手係因為我真係鍾意男仔,只不過同嗰個女仔kick到,好啱feel,可能佢又好鍾意我,嗰下感覺嚟。」

在新戲《墮落花》中,Irene和陳漢娜(Hanna)都有一段SheShe戀的咀戲,「現實中錫女仔同戲中錫女仔感覺其實差唔多,女仔係溫柔啲,同男仔唔一樣,但我都係鍾意男仔。可能自己第一次拍女仔同女仔kiss,有少少怕醜,但大家演嘅時候好投入,好舒服」。

Irene更憑《 墮落花 》榮膺愛爾蘭絲綢之路國際電影節最佳女主角,首封影后,「呢個角色係有突破,演一個有毒癮嘅女人,之前我做好多資料搜集,因為角色吸嘅係冰毒,吸咗有好大反差,一係變得好down,一係覺得世界好靚,有好多幻覺,我收到故事大綱好鍾意,呢種角色一直夢寐以求,好想演一個有毒癮嘅女仔,因為同我反差好大,記得有場講我去到好激烈要啪針,嗰個鏡頭最難拍,要我反眼,自己都有飲少少酒幫助,拍戲時為角色減5磅,希望自己盡量似角色。冇得靚,有場戲我啪針,睇到鏡頭我都驚,自己反眼嘅鏡頭,都幾恐怖」。

入行多年首度封后,有人認為終於可以洗脫花瓶之名,但Irene卻從來冇覺得自己是花瓶,「第一部戲提名最有前途新人獎,同好多優秀導演合作,關錦鵬、張之亮,望返轉頭自己有好多經典角色,覺得自己辛苦冇白費,自己真係好努力去演。好開心可以接到呢個角色,做演員好被動,每次都係人哋搵我,覺得溫碧霞可以做呢個角色,喺我手上嘅機會,我會努力做好。自己一直對演戲好有信心,因為由15歲開始拍戲咁多年,有好多經驗,每次拍戲都學到好多嘢,進步緊,而家更加成熟,比以前更加有磨練。」

在電影上努力外,26年沒出廣東歌的Irene,決定為疫情再度走入錄音室,灌錄廣東新歌《Make You Smile》,希望為大家帶來陽光及開心笑容。

撰文:余燕儀

攝影:林賓尼

攝錄:廖達燊

髮型:Ken Ng

化妝:Khaki Yan

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

攝影:林賓尼


溫碧霞:「我其實細個有鍾意過女仔。」


溫碧霞:「覺得同佢一齊好舒服好開心。」


溫碧霞在新戲《墮落花》跟陳漢娜都有一場咀戲(劇照)


溫碧霞憑《墮落花》榮膺愛爾蘭絲綢之路國際電影節最佳女主角


溫碧霞相隔26年,再出廣東新歌《Make You Smile》。



鍾意就快D Share啦!