網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月22日 星期五

【果GYM】許靖韻避疫秘密加操 目標練出馬甲線影水着 #許靖韻

攝影:陳慧安「小背心」許靖韻(Angela)平日唱歌要練氣,她就喜歡晚上9時後夜跑,今日應《果GYM》邀請破戒中午開始做運動,Angela跟星級教練A ...




攝影:陳慧安


「小背心」許靖韻(Angela)平日唱歌要練氣,她就喜歡晚上9時後夜跑,今日應《果GYM》邀請破戒中午開始做運動,Angela跟星級教練Annie Yeung做gym,希望修出全身優美線條,唱跳時更帶出視覺效果。Angela因為習慣夜間運動,中午出動,她穿了招牌小背心workout,短短半小時已呻「好攰」,不過她未有就此放棄,她反而覺得越攰越過癮,做完半小時直播都欲罷不能。

Angela坦言習慣晚上9時後才運動,她說:「慣咗夜晚先跑步,試過有次夜晚12點先去跑,點知搞到凌晨5點都瞓唔着。今日日頭做運動,個人好醒神,但係做半個鐘夠啦,夜晚就可以做個半鐘或以上。」過去幾個月爆出武漢肺炎,大家都居家避疫,Angela自爆有加操:「真係多咗時間做運動,我好想學打拳,呢排去咗跟狄易達學跳舞,不過仲未操到馬甲線。」她笑言每年都有目標練出馬甲線,希望可以着三點式影水着,她續說:「我最叻試過有半條馬甲線,希望遲啲真係可以練到。」她透露最近除了做運動,還要為新歌《別為我好》宣傳,日前又推出與林奕匡的合唱版。

採訪:盧妹

場地:VO2 Fitness & Martial Arts Centre

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

Angela跟星級教練Annie做gym


深蹲有助修出優美線條


半小時gym Angela仍未夠喉。


Angela目標練出馬甲線


招牌小背心workout


Angela表示做完運動後好醒神



鍾意就快D Share啦!