網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月22日 星期五

周迅:高聖遠清空合照 瘋傳周迅隨時宣布離婚 #周迅 #瘋傳 #高聖遠

網友又會咁得閒去Check嘅?!大陸女星周迅2014年是嫁美籍華裔演員高聖遠,二人背景及身家懸殊兼聚少離多,高聖遠更從2017年公開現身周迅的生日派對 ...




網友又會咁得閒去Check嘅?!


大陸女星周迅2014年是嫁美籍華裔演員高聖遠,二人背景及身家懸殊兼聚少離多,高聖遠更從2017年公開現身周迅的生日派對後,就未再有合體露面,更開始有傳兩人分居及離婚消息,近日更有網友發現高聖遠社交網已一早Delete晒所有同周迅嘅合照,令二人離婚傳聞更甚囂塵上!


網友近日翻查高聖遠社交網時,拎番以往高聖遠社交網截圖對比,發覺佢同周迅嘅合照通通消失,而佢最新上載係佢嘅單人自拍,指自己喺郊外自我隔離中,搞到網友都揣測二人關係有異,更有傳聞指周迅隨時宣布離婚,令網友議論紛紛。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!