網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月22日 星期五

葉璇:月銷售額破4,600萬 葉璇進身「帶貨」女王 #葉璇

近年轉戰內地的葉璇決定轉型做「帶貨女王」,賺到「網上第一桶金」!藝人於網上「帶貨」早已成為潮流,網店亦愈開愈多,有內地消息指自疫情爆發後,進駐直播的商 ...




近年轉戰內地的葉璇決定轉型做「帶貨女王」,賺到「網上第一桶金」!


藝人於網上「帶貨」早已成為潮流,網店亦愈開愈多,有內地消息指自疫情爆發後,進駐直播的商家增長逾百倍,令網上帶貨氣氛更加熾熱。


一向食腦的葉璇決定加入「直播帶貨」兵團,近月不斷遊走各省市跟商家合作,試過連續40日天天開播,望以「牛力」搶灘,結果成功創下佳績,月銷四千多萬元人民幣的貨品,令她成功賺到第一桶金,殺出新血路!


葉璇直言「直播帶貨」比捱夜開工舒服,最令她開心的是幫到一些在偏遠地區務農的農民:「因為疫情關係,好多農村因為街上冇人流,一班農民唔知點樣去賣出啲農作物,咁我就幫佢哋喺網上銷售啲農作物,同教佢哋點樣直播,等佢哋可以解決定面對嘅問題。」


直播時會邊售貨邊跟網民互動,葉璇笑言最難忘一次是楊怡宣布做媽咪當日:「當時係啲網友話畀我知,我即刻打畀阿怡恭喜佢,同埋咁啱嗰日我係銷售一啲母嬰物品,整咗一大包寄畀佢。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!