網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月22日 星期五

陳庭欣:夏天着冬裝!陳庭欣濕晒換底底 #陳庭欣

真係要珍惜主持《東張西望》嘅日子呀!藝人陳庭欣日前於街頭拍攝新劇,由於天氣酷熱,她拍到汗流浹背,休息時拿着手提風扇降溫。她笑言「內外」全濕,帶了多套內 ...




真係要珍惜主持《東張西望》嘅日子呀!


藝人陳庭欣日前於街頭拍攝新劇,由於天氣酷熱,她拍到汗流浹背,休息時拿着手提風扇降溫。她笑言「內外」全濕,帶了多套內衣褲替換。


陳庭欣(Toby)、麥美恩(Mayanne)及張嘉兒,日前到上環為無綫劇集《陀槍師姐2020》拍外景,Toby表示戲服多數是秋冬裝,故拍攝時分外辛苦,前一日拍到內衣褲濕透﹕「我之前着住套絲絨西裝拍攝,熱到由內到外都濕晒,今日帶多咗套內衣褲嚟換,仲搵番年幾冇用過嘅風扇仔出嚟。之前拍《多功能老婆》就凍到飛起,今次就熱到飛起。(有冇試過熱到中暑﹖)咁又冇,我記得最熱係選港姐時去印度拍外景,不停流汗,妝都補唔到,仲要着住件風褸,真係好難忘。」她笑言現時最開心是在廠內主持《東張西望》﹕「我以前會嫌冷氣凍,但依家唔會再講。」


張嘉兒記性差


至於Mayanne與嘉兒飾演好閨蜜,二人表示早已認識,雖然首次合作,但很快便進入「閨蜜狀態」。超過3年冇拍劇的嘉兒坦言初時不太習慣﹕「唔知係咪生完小朋友記性差咗,對白入唔到腦,好彩Mayanne同宣萱唔會話我,後來Warm Up咗就冇問題。(小朋友有冇唔捨得你﹖)有,每次出門口都好唔捨得,又會傳啲喊樣嘅短訊畀我,我都好掛住佢哋。」並多謝老公代她照顧兩個小朋友﹕「老公在家工作,但佢要照顧小朋友都做唔到嘢,咁我都好識做,返到屋企會讚佢。今次拍劇好開心,希望可以再拍。」


麥美恩繼續搞笑


Mayanne認為拍劇有助主持工作,又指在宣萱身上學到情緒及語速的運用。又指其角色比較搞笑,問到會否想挑戰演跟真實性格截然不同的角色﹖她說:「我練好呢個先,想演得舒服自然,睇吓大家對我演出嘅反應先。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!