掃呢頁CODE去手機

2020年10月28日 星期三

劉德華組合唱團慘食檸檬 13歲學生哥問佢係乜水 #劉德華

劉德華在兼任監製的新片《熱血合唱團》中,扮演嚴厲音樂老師嚴Sir,今次大膽起用33位素人學生演員,擔任其帶領的合唱團,華仔主動和學生們聊天、唱歌,混熟 ...






劉德華在兼任監製的新片《熱血合唱團》中,扮演嚴厲音樂老師嚴Sir,今次大膽起用33位素人學生演員,擔任其帶領的合唱團,華仔主動和學生們聊天、唱歌,混熟後相處融洽,其中一場戲在碼頭取景時,華仔隨手拾起石頭變魔術,惹來學生圍觀,紛紛追問華仔是如何做到,華仔即場示範及傳授秘訣。

劇情講到華仔為訓練合唱團成員的團結性,要求他們33位綁在一起,在草地上完成「33人44足」,雖然在不少同學眼中,華仔是眾人偶像,很難有機會接觸到,但原來華仔都有面懵時,當中一位13歲年紀最小的學生姚學智,竟公然自爆:「其實我初初完全唔知劉德華係邊個?唔明點解有人見到佢會喊,後來媽媽同我講佢係大明星,我就開始留意到巴士、CD舖都有佢啲嘢,先知佢真係好紅。」

提到今次同學生打成一片,華仔笑言青春沒離他而去:「其實我身邊不停有小朋友出現,包括歌迷會、公司編劇都係廿出頭。雖然我體能上唔及佢哋,但心態上絕對可以溝通。今次見到佢哋會諗番起自己後生時,以前我嘅夢想係做導演,但經過一段時間後,老師發掘我做戲較有潛質。所以每個人都要堅持夢想,最重要拎得起放得低,識得轉換心態。」

劉德華戲中演嚴厲音樂老師。


劉德華指導學生演出。


劉德華和關信輝(中)導演合作。


劉德華和學生玩「33人44足」。


劉德華請來33位素人學生當小演員。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!