掃呢頁CODE去手機

2020年10月28日 星期三

ViuTV幫《造星II》冠軍買重保險挑戰大海 Phoebus唔同姜濤爭一哥:我已經知足 #Phoebus #Viu #ViuTV #姜濤 #造星II

ViuTV在2018年製作王牌人氣節目《全民造星》成功打造兩隊男團MIRROR和ERROR,拍劇、唱歌、廣告的工作接踵而來,當中以姜濤最為矚目,可說是 ...






ViuTV在2018年製作王牌人氣節目《全民造星》成功打造兩隊男團MIRROR和ERROR,拍劇、唱歌、廣告的工作接踵而來,當中以姜濤最為矚目,可說是賺到金錢又賺到名氣。2019年的《造星II》,吸引不少素人參與,希望能夠成為姜濤2.0,但《造星II》冠軍吳啟洋(Phoebus)卻不似預期,相隔大半年後才獲ViuTV簽為旗下藝人,他坦言曾經為工作迷惘過,因疫情關係將一切計劃延遲。直至兩、三個月前,ViuTV與Phoebus終於動筆簽約,但就沒有簽亞軍張天賦及季軍李祉均,反而選擇簽了《造星II》第四名的歐鎮灝(George) ,以及30強就止步的葉振弘(Marco)。

未簽約時,或多或少都會感到徬徨,幸好獲得公司給予不少演出機會,裝備好自己,Phoebus亦認為節目結束不代表一切,他說:「只不過係我人生中參加過嘅一個節目,我慶幸自己攞到獎,但係冇話贏咗就一定要簽我,我冇呢個諗法。迷惘都會有,但喺呢個過程中,我都有好多機會,拍過《太平紋身店》、上過《Chill Club》唱歌,所以呢段時間都充實。」遲遲未動筆簽約,主因是疫情關係,Phoebus續說:「傾合約唔係單方面,當中涉及老闆、各方面配合,可能有一方喺其他國家,要花好多時間返香港,我諗係因為咁樣先延遲咗。」

George承認有一段時間迷惘,幸好與Phoebus在《造星II》後,接了一個綜藝節目,藉此可以儲經驗,而且亦有學唱歌和跳舞去裝備自己,加上曾接拍過廣告,所以經濟方面還好。至於在《造星II》30強止步的Marco,當時已知自己有很多不足的地方,「我要不停去練習,因為我個心仲想喺呢條路行落去,我興趣係唱歌、跳舞同拍戲,《造星II》之後我都有參與《太平紋身店》,呢個係我第一個機會,有酬勞又可以攞經驗,見到自己可以喺呢條路行返好開心。」

問到George和Marco有甚麼優勝之處?George表示獲公司跟他簽約,當時真的很開心和驚喜,機會就在面前,沒有理由不要,「我明白自己有好多不足,但始終有機會嘅時候,不如攞住先,然後喺未來條路去不斷增值自己,其實公司冇講點解會揀我。」然後他笑笑說:「我諗係同Marco年輕啩!」George今年21歲,Marco今年19歲,的確青春無敵!24歲的Phoebus忍不住搶着說:「即係我好老?」George急忙補鑊:「唔係,你都好年輕呀!」Marco笑指:「我哋3個嘅溝通方式就係咁樣。」Phoebus笑謂:「George係因為靚仔。」George笑住反擊對方:「我覺得唔係,公司唔會咁膚淺,公司一定睇到有啲嘢,但我又睇唔到有啲咩!ViuTV睇人真係有一手,我唔係讚自己。」

在《造星II》時,Phoebus曾經講過「我唔係一個花瓶」,問他有否想過與姜濤爭做ViuTV一哥?Phoebus說:「我諗每個人嘅際遇都唔同,自己都有啲天時地利人和嘅關係,疫情問題將所有嘢延遲,我唔會去比較,相信佢(姜濤)喺呢段時間都好努力喺唱歌同跳舞方面,而家佢又拍劇。同時間我都會好努力去裝備自己,專心做好手頭上嘅工作,我都好想有好好嘅作品畀大家,不論綜藝或者拍劇,甚至係音樂方面,呢個就係等公司安排。」會否擔心公司將資源分薄?他續說:「公司都有畀機會我哋,姜濤都好努力,做好多嘢去幫到公司,希望自己喺未來都有多啲作品,多啲收視,公司都會再畀多啲機會。」Marco則說:「暫時呢一刻,我已經知足,公司好支持我哋,我應該把握同珍惜眼前呢個機會先,我唔會想同佢哋競爭,因為大家都係師兄弟,我唔明點解要競爭或者比較,MIRROR係師兄,佢哋會照顧我哋,尤其係我熟識嘅Jeremy同Frankie,佢哋都好睇住我,所以其實我係好多謝佢哋。」

簽約後,自然要接受工作的委派,Phoebus、George和Marco接拍10集的真人騷《大海男兒》,訪尋香港隱世的海島景點。這個是三子出道的首個節目,雖然感到一定的壓力,但幸好他們有正能量,互相鼓勵,Marco表示會珍惜公司給予的機會,George說:「初初收到節目邀請,我係驚喜,因為呢個導演拍過《花姐ERROR遊》、《美女郊遊遊》,呢啲係話題性高嘅節目,我係擔心自己做得唔夠好,始終係我第一次拍綜藝,仲要係真人騷,可能驚自己有好多不足,不過拍落去係舒服,台前幕後冇畀我哋壓力。」

對於很多網民將該節目視為男版《美女郊遊遊》,會否擔心有比較?Phoebus說:「大家都係旅遊資訊性節目,都係介紹香港唔同嘅景點,而且幕後班底都係一樣,所以製作方法都會相似,但內容就差好遠,女仔都係行山挑戰,但我哋嘅挑戰,喺體力上、危險性會再高啲。」提到難度高的挑戰,George印象深刻是攀爬一座如懸崖一樣的山,「呢座山比較尖啲,可以行嘅地方係唔多,加上我本身有畏高,只好硬住頭皮去做,因為冇退路,始終都驚,跣一跣就會有意外。」Marco則難忘最驚險的一個次,「徒手游過一個好大浪、好多暗湧嘅一個洞,基本上被浪打中,自己撞埋去礁石會損手爛腳。」Phoebus表示還要挑戰峻峭山路,兩邊都是懸崖,稍有不慎差錯腳就一命嗚呼。由於挑戰內容危險性極高,ViuTV替他們買重保險,令他們放心一試。

撰文:黃曉妍

服裝:JACK & JONES

《造星II》冠軍吳啟洋(Phoebus)與第四名的歐鎮灝(George)及30強就止步的葉振弘(Marco)與ViuTV簽約出道。


《造星II》冠軍Phoebus相隔大半年後才獲ViuTV簽為旗下藝人,他坦言曾經為工作迷惘過。


問他有否想過與姜濤爭做ViuTV一哥?Phoebus說:「我諗每個人嘅際遇都唔同,我唔會去比較。」


George表示獲公司跟他簽約,當時真的很開心和驚喜,機會就在面前,哪裡有理由不要。


Marco則說:「暫時呢一刻,我已經知足,公司好支持我哋。」


Phoebus、George和Marco接拍10集的真人騷《大海男兒》作出道的首個節目。


由於節目挑戰內容危險性極高,ViuTV替他們買重保險,令他們放心一試。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!