掃呢頁CODE去手機

2020年10月28日 星期三

黃芷晴平復喪母之痛投入工作 督促爸爸黃日華戒煙保持健康 #黃日華 #黃芷晴

黃芷晴的媽媽梁潔華於5月因病離世,芷晴經過一輪休息後今日首度投入工作,在中環出席鐘錶活動,同場還有曾樂彤和彭秀慧。芷晴指媽媽離世後的一、兩個月心情最差 ...






黃芷晴的媽媽梁潔華於5月因病離世,芷晴經過一輪休息後今日首度投入工作,在中環出席鐘錶活動,同場還有曾樂彤和彭秀慧。芷晴指媽媽離世後的一、兩個月心情最差,但現時自己和爸爸黃日華的心情已平復並且開始工作,她亦覺得自己要開始積極人生,所以早前帶爸爸去學整蠟燭,她笑說:「我好開心,呢樣嘢係我以前好想學,但當時要照顧屋企,去唔到上堂,但而家報咗班,點知爸爸超鍾意整小手工,佢都好有天份,慘喇,日日都要陪佢整,佢好鍾意將啲作品送畀三哥(苗僑偉)、三嫂(戚美珍),佢哋收唔少。」

芷晴坦言很感謝苗僑偉夫婦,這段時間陪住黃日華,「爸爸一向好黐家,驚佢冇乜朋友,佢又唔鍾意去飯局,係三哥撩佢去食飯傾下偈,又叫我哋去佢屋企食飯。」孝順的芷晴希望盡她所能陪住爸爸。問到黃日華有沒有戒煙?芷晴笑了,續說:「佢......唉......佢要努力啲,有時在所難免,我都會體諒佢,但我都要開始督促佢,叫佢多飲水,因為佢之前淨係飲奶茶嗰啲,真係唔係咁健康,不過佢因為要拍嘢,所以做返運動,係fit咗啲。」問到芷晴有否想過找個伴侶?她直言暫時未有準備,認為家人最重要。

曾樂彤佩戴由大會提供、價值6萬多元的手錶,她笑言是人生中暫時最貴的手錶。問到是否有錢都會選擇買磚頭置業?她說:「如果有錢都會買樓,呢個係我目標,因為而家係同媽咪一齊住。」幸好曾樂彤本身是一名「慳妹」,不會胡亂花錢。

此外,彭秀慧現時忙於為ViuTV《全民造星III》擔任導師,她表示看到參賽者對演藝圈的一團火,令她覺得就算比他們行了更多路,但仍要尋找自己的一團火。

黃芷晴、曾樂彤和彭秀慧今日在中環出席鐘錶活動。


黃芷晴的媽媽梁潔華於5月因病離世,現時自己和爸爸黃日華的心情已平復。


芷晴坦言很感謝苗僑偉夫婦,這段時間陪住黃日華。


曾樂彤佩戴由大會提供、價值6萬多元的手錶,她笑言是人生中暫時最貴的手錶。


彭秀慧現時忙於為ViuTV《全民造星III》擔任導師。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!