掃呢頁CODE去手機

2020年10月28日 星期三

馬國明:傳明年初娶靚湯 馬國明未求婚:多謝關心 #馬國明

馬國明否認婚期!無綫藝人馬國明與靚湯湯洛雯被東網率先爆戀情後,愛得甜蜜,全城祝福,兩人不時於社交網放閃,粉絲同家人都好想佢哋盡快拉埋天窗,今日就有傳現 ...




馬國明否認婚期!


無綫藝人馬國明與靚湯湯洛雯被東網率先爆戀情後,愛得甜蜜,全城祝福,兩人不時於社交網放閃,粉絲同家人都好想佢哋盡快拉埋天窗,今日就有傳現年46歲的馬國明已向33歲湯洛雯求婚成功,傳二人將於明年初結婚。有指無綫會為兩人籌備婚禮,已暗中為二人聯絡贊助。


另外,有傳靚湯去年購入4,581萬元的馬鞍山雲海別墅中的Lily Avenue逾2,000呎別墅單位。雖然該物業的業主名是靚湯,不過據悉實際由她的父靚湯鎮宗出資購入,原計劃買入由湯家所住,現在湯父豪送予女兒作嫁妝。


對於婚訊,馬國明回覆東網表示:「還未求婚,最近忙到不得了,要趕拍《兒科醫生》,還要睇定《白色強人2》劇本,因為之後接住開工,多謝大家關心我與靚湯。」
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!