掃呢頁CODE去手機

2020年10月28日 星期三

楊思琦讚錢國偉「好好嘅長輩」 莫可欣憶年初超市碰面情況 #楊思琦 #莫可欣 #錢國偉

無綫前監製錢國偉昨日胰臟癌病逝,港姐出身的莫可欣及楊思琦都對其病逝感惋惜,其中楊思琦指:「噚日收到消息覺得好震驚,以前喺TVB,佢經常搵我上節目《味分 ...






無綫前監製錢國偉昨日胰臟癌病逝,港姐出身的莫可欣及楊思琦都對其病逝感惋惜,其中楊思琦指:「噚日收到消息覺得好震驚,以前喺TVB,佢經常搵我上節目《味分天下》、《奬門人》做嘉賓,佢對任何人都好nice,係一個好好嘅長輩。」

而莫可欣就透露自己在年初曾見過錢國偉,她說:「佢喺我哋嘅年代好活躍,我同佢合作過,佢好nice,見到我都會好熱情打招呼,但今年年頭我喺超市見過佢,佢冇咗嗰種熱情,我諗佢應該有啲唔舒服,佢絕對係一個好人,希望佢快啲安息。生命無常,大家要珍惜生命。」

另外,今年再添一子的楊思琦指8個月大的兒子,近排可能厭奶期,不愛飲奶,但幸好有8歲大的女兒幫手照顧弟弟,像是一位微型媽媽。

至於莫可欣就指老公方中信工作多少受武漢肺炎疫情影響:「佢之前拍王晶的《倚天屠龍記》,要喺上海隔離14日,返嚟香港又要隔離14日,佢話好悶,但好彩可以完成到,而家佢喺香港。」而女兒已上學,更指同學們胖了不少。莫可欣又指自己位於赤柱的水晶泥店舖,受疫情影響,生意大跌4成。

楊思琦指8個月大兒子疑進入厭奶期,幸好8歲大的女兒幫手湊細佬。(蘋果日報)


莫可欣稱年初曾在超市撞見錢國偉,但對方精神狀態不如前。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!