掃呢頁CODE去手機

2020年10月28日 星期三

鄭中基《暖男爸爸》等足一年先開拍 張可頤重遇前夫邵仲衡第三者 #張可頤 #邵仲衡 #鄭中基

(劇照)昨晚首播的ViuTV原創劇《暖男爸爸》,由鄭中基、張可頤、邵仲衡等主演。今次是鄭中基相隔18年後再拍電視劇,據了解劇組等足鄭中基一年才開拍,箇 ...




(劇照)


昨晚首播的ViuTV原創劇《暖男爸爸》,由鄭中基、張可頤、邵仲衡等主演。今次是鄭中基相隔18年後再拍電視劇,據了解劇組等足鄭中基一年才開拍,箇中原因就是角色非他莫屬。《暖》劇於今年4月疫情肆虐下開拍,難得演員們仍鼎力支持,並做足防疫措施才開工。至於劇中飾演時代女性的張可頤,感情生活十分曲折,先跟離婚前度邵仲衡重遇,繼而遇到折散婚姻的第三者沈殷怡,還有窮追不捨的才俊駱振偉,以及與單親爸爸鄭中基的曖昧關係。

鄭中基近年主力拍電影,自從當了爸爸後,對劇本選擇更為審慎,他早前在訪問中表示,如《低俗喜劇》這類電影不會再接拍,故今次打動他接拍《暖》劇,是故事講述單親爸爸與兒子相依為命的故事。Ronald早前在訪問中說︰「一開始已經有信心,因為劇本好貼地,講好多人性,係日常會發生嘅事,睇吓大家點面對,我覺得呢啲題材比較少有,所以都幾有信心觀眾會鍾意,而且又可以一家大細一齊睇。」

據了解劇組早於兩年前寫好劇本,一直屬意由鄭中基演單親爸爸阿榮的角色,監製兼導演戚家基(Peter)表示︰「我哋寫好劇本,就攞畀Ronald睇,佢睇咗都好鍾意個劇本同埋好感動,可惜當時佢冇期。」但劇組認為Ronald是不二之選,「佢同我哋講一年後先有期,我哋咪等佢一年囉」,最終《暖》劇於今年4月順利開拍。

昨晚首播後網民有不少反應,有網民留言「呢套等咗成年」、「張可頤做呢個角色好鬼正」、「第一集OK」等,昨晚第一集除了交代各人角色外,邵仲衡去找前妻張可頤請對方食飯後便開口借錢,網民都讚劇情夠貼地。

邵仲衡今日回覆《蘋果》說︰「個角色其實都係大部分都市男人,呢個劇寫每個男人都有人性嘅弱點,男人事業有成,就會遇到唔同嘅異性而發生咗感情,好多夫妻關係都係咁。」

談到與張可頤合作,邵仲衡形容駕輕就熟,遺憾的是有場求婚戲沒拍到。至於開拍時正值疫情嚴峻階段,他笑謂︰「我開拍前我做咗測試先去開工,大家都好小心、好醒目,避免聚埋一齊。」

此外,今晚將播出第二集,講述張可頤充當臨時媽咪陪鄭中基及兒子「暴龍哥」參與親子遊樂園,其間遇到拆散其婚姻的第三者沈殷怡,兩女相遇會如何呢?

鄭中基在新劇與張可頤合作,兩人劇中既是知己又是好友。(劇照)


今晚播第二集中,張可頤將遇到拆散其婚姻的第三者沈殷怡。(劇照)


劇中邵仲衡從外地回來,相約前妻張可頤食飯,但飯後卻向女方借錢。(劇照)


網民留言對邵仲衡飯後借錢的看法。(網上圖片)


至於張可頤角色,網民都喜歡。(網上圖片)


今年初離開大台的劉江,在劇中演鄭中基爸爸。(劇照)


網民留言期待劉江過檔的演出。(網上圖片)


劇中演鄭中基兒子暴龍哥角色,分別有兩位,Jasper則演5歲後的暴龍哥。(劇照)


而小JuJu則演3歲的暴龍哥。(劇照)


《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!