網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月25日 星期五

鄭中基《暖男爸爸》聖誕篇勉勵港人擁抱希望 諷「業主」留舖不留人浪費99年心血 #暖男爸爸 #鄭中基

(YouTube截圖)鄭中基趁昨晚平安夜,在其YouTubechannel機動電視台RTV上載《暖男爸爸》聖誕版,不少該劇演員都有份參與,雖然女主角張 ...




(YouTube截圖)


鄭中基趁昨晚平安夜,在其YouTube channel機動電視台RTV上載《暖男爸爸》聖誕版,不少該劇演員都有份參與,雖然女主角張可頤缺席,但就有原本會演出的方皓玟客串,余香凝亦翻生,以第二個身份與鄭中基相遇,不過就穿起大褸,刻意遮肚。然而今次的聖誕特別版,似乎較一般故事更有深意。

聖誕版節目名叫《假使聖誕原來不像你預期》,片長22分鐘,頭8分鐘全部用作交代章尾而發噩夢的恐怖經歷,內容卻包羅幾乎所有熱愛自由的香港人最恐懼的噩夢,更極盡其事「抽得就抽」,譬如強尼與Bianca已經移民往英國,做地產發達;阿V參加大灣區男神,在佛山買豪宅食鯇魚魚生;阿Ling變成強國鍾愛的超級V煞面;幼稚園老師阿妹與Crisel Consunji創立「粉紅教育」;就連章尾而的住處亦被大財團收購。

其後一段幾乎畫公仔畫出腸,章尾而行到去鄭中基的便利店發現已執笠,強尼突然出現賣樓賣舖,失憶不認得章尾而,對話更為直白:「舖唔係要嚟租,係要嚟買,當你租咗99年,俾你搞旺咗佢,業主一聲唔該,話收就收,留舖不留人,你所有努力,佢一聲唔該就舐晒你,你話幾笨呢?」強尼甚至興奮到透露,便利店即將變成高鐵站,以後直通大嶼山。

不知章尾而是見到舊友見錢開眼,還是被眼前熟悉的社會變得不再一樣嚇怕,瑟縮在街邊抽泣,她在驚慌下遇到方皓玟。方皓玟想法正面安慰,又似有弦外音:「做人有時覺得好絕望,以為行唔到落去,可能你等多一分鐘,或者行前多一步,你可能就會遇到多一個同路人。個城市咁大,總會有人遞紙巾畀你。」、「我哋唔放棄希望,希望就唔會放棄我哋。」

故事呼應方皓玟的這段說話,章尾而其後遇到好友蝦條,得悉原來聖誕節已變成一講「Merry Christmas 聖誕快艇」,人就會消失,冇人再敢慶祝聖誕節,好多人明知以往會有聖誕老人派禮物,但慢慢變到不聽不講,甚至聽到有人講「聖誕快樂」都會雞飛狗走。

不過章尾而與蝦條一步一步搵,就重遇回復正常的舊友人開聖誕party,鄭中基再次開解:「好多人話聖誕有奇蹟,奇蹟咪你哋囉,只要你哋唔放棄,每一日都可以創造奇蹟。」、「大業主話要留舖不留人,間舖要成為奇蹟,就一定要靠入面啲人,所以依家拆咗間舖,都唔緊要架。」

片尾以「邊度有人,邊度就有奇蹟。香港人,Merry Christmas。」(Where there are people, there are miracles. Merry Christmas, Hkers! )作結。相信明白嘅人就會明!聖誕快樂!

鄭中基特別找來《暖男爸爸》的演員,一起拍番外篇。(YouTube截圖)


(YouTube截圖)


方皓玟在片中現身,令一眾網民感到驚喜。(YouTube截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!