網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月25日 星期五

李佳芯:從演最大膽一次!李佳芯半裸濕身色誘陳豪 #李佳芯 #陳豪

點解...點解Ali會變成咁!「視后」李佳芯(Ali)於劇集中作從影以來首次「大解放」,以半裸濕身性感拍攝,既使出高潮眼又舔晒脷,跟住以圍裙「真空裝」 ...




點解...點解Ali會變成咁!


「視后」李佳芯(Ali)於劇集中作從影以來首次「大解放」,以半裸濕身性感拍攝,既使出高潮眼又舔晒脷,跟住以圍裙「真空裝」女上男下嚇窒陳豪,如AV情節一般!


由陳豪、Ali、蕭正楠、陳瀅等主演的無綫劇集《愛美麗狂想曲》現時正於myTV Gold播映中,此劇內容搞笑,每位演員都有破格演出,陳豪經常說「走音」英文、蕭正楠的HEHE演繹以及楊詩敏(蝦頭)對男性的「猴擒」表現都相當搞笑出位。


而女主角Ali劇中飾演王麗美,離婚後的她重投職場,之後遇到上司陳豪,二人發生感情。而於第八集中,Ali為了幫明星劉溫馨為清酒廣告創新口號,喝了幾杯酒便發酒癲,更上到陳豪家「作反」,一絲不掛於其家的廚房搞事,第二天睡醒發現自己在家,連Bra都不見。


Ali拍攝這場戲時可謂完全大解放,既舔脷又高潮眼,搞到陳豪唔上唔落,而這場戲是Ali入行以來裸露得最多的一次,全露背冇打底,加上她將水倒在身上的場面,搞笑得來極具誘惑,之後更以真空着圍裙跳上了陳豪的床。


對於這場濕身舔脷的誘惑戲份,Ali受訪時謂:「呢場戲我印象好深,講我飲醉酒亂嚟,劇情係一場色誘阿MO流口水又吞口水嘅一場戲嚟,可惜我都係秉承一貫作風,就係大露背都係冇乜性感feel,嗰下舔脷都好好笑,係搞笑多啲,不過露背嚟講我真係第一次,拍時都要喺前面黐晒膠紙,唔可以作任何打底,呢個都係我嘅第一次。」而陳豪於此劇可謂艷福不淺,既有Ali忽然這隻「醉娃」送上門,又有劉溫馨送上狂吻呢!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!