網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月25日 星期五

胡杏兒聖誕宣佈懷第三胎 瞞劇組陀B照返大陸參賽搵銀 #胡杏兒

胡杏兒2015年與商人李乘德結婚,二人育有兩名兒子,分別是3歲大仔李奕霆(Brendan)及1歲細仔李奕霖(Ryan),她今日聖誕在社交網貼一張在聖誕 ...






胡杏兒2015年與商人李乘德結婚,二人育有兩名兒子,分別是3歲大仔李奕霆(Brendan)及1歲細仔李奕霖(Ryan),她今日聖誕在社交網貼一張在聖誕樹下的單人相,戴口罩托住巨肚,宣佈再陀B,預計BB明年中出世,即是四年抱三。

胡杏兒在帖文提到再做媽咪的感想:「我來自一個有兩個姐姐的家庭,從小就體會到三姊妹的好處,一直覺得如果能有3個孩子會是一件特別美好特別幸福的事。2020年的聖誕節告訴大家,願望成真了。」之後,她回覆《蘋果》:「其實聖誕節都係一個好開心日子,同自己家人一齊,揀喺呢日話畀大家知呢個對我哋講嘅好消息,一直以嚟希望有三個小朋友,當然可以有,好感恩。」問到這一胎是否計劃之內,胡杏兒表示生仔女無所謂,最緊要BB健康,預產期係出年年中。

有身孕的胡杏兒早前返大陸拍真人騷《演員請就位2》,現時已返港安胎,現正家居隔離,預計12月31號出席活動見大家。講到「陀住BB搵人仔」,她稱開工時未有跟劇組透露懷孕的消息:「希望自己冇特權,可以公平公正比賽,最後拎到好成績好開心,BB一直陪自己好開心。」問到陀第三胎有否辛苦,她笑稱好有經驗:「次次陀BB都有工作在身,因為前階段都唔會現肚,可以收埋,都多謝BB好乖,一切順利,有喺大陸做檢查,keep住好安全,順利,第二個仔Ryan仔一直陪住我,即係基本上成個過程好開心,雖然工作上有啲壓力,同普通女士一樣,但係做嘢時係冇影響。」

杏兒老公亦在IG出post公佈喜訊,他多謝太太,讚她是好老婆、好媽媽、好新抱及好生養「Super fertile」,提到她返大陸開工冇向人透露已有BB,不想有特權如常工作,不少女士照顧家庭與工作的典範。

胡杏兒聖誕報喜陀第三胎,BB預計明年年中出世。(IG截圖)


老公李乘德亦分享喜悅,更大讚老婆是Super wife、super mom及super fertile,即好生得。(IG截圖)


二人已育有兩子,大仔Brendan已3歲,細仔Ryan已1歲。(IG截圖)


二人將合組5人家庭。(IG截圖)


胡杏兒早前返大陸拍真人騷,未有將自己懷孕一事通知工作人員,希望不會有特權。(影片截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!