網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月25日 星期五

羅孝勇:羅孝勇王丹妮宣布婚訊:人生旅程中搵到對方 #羅孝勇

羅孝勇、王丹妮在聖誕節宣布婚訊,在人生旅程中找到對方!歌手羅孝勇早前入紙與模媽王丹妮(Louise)準備結婚,今日趁住聖誕節佢低調宣布「喜訊」,喺社交 ...




羅孝勇、王丹妮在聖誕節宣布婚訊,在人生旅程中找到對方!


歌手羅孝勇早前入紙與模媽王丹妮(Louise)準備結婚,今日趁住聖誕節佢低調宣布「喜訊」,喺社交網上載同女友以、繼女嘅合照,而女友仲露出「事業線」,更風騷到錫錫羅孝勇,非常溫馨!


而羅孝勇除祝大家聖誕快樂,更寫上「Lo Family」,隨即引起網友熱議係咪已經結婚?對此佢回覆東網表示,原來已一早簽字:「唔係今日啊,因疫情關係較早時間簡單喺律師樓簽咗字,我哋兩個其實都好開心喺人生旅程中搵到對方,亦都會繼續攜手互相支持互相學習,並且一齊繼續為家庭努力,之前我哋一直都比較低調,直至我哋覺得依家結咗婚關係成熟,而且咁啱聖誕,所以我哋先難得放閃一下!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!