網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月25日 星期五

梁麗翹:主播拍破格寫真 梁麗翹激罕騷胸好滿足 #寫真 #梁麗翹

《東張西望》主持梁麗翹激罕騷胸拍寫真,掀起話題。《東張西望》主持梁麗翹向來給人斯斯文文的感覺,近日她來個大解放拍了一輯性感照,一身西裝長褲打扮的她真空 ...




《東張西望》主持梁麗翹激罕騷胸拍寫真,掀起話題。


《東張西望》主持梁麗翹向來給人斯斯文文的感覺,近日她來個大解放拍了一輯性感照,一身西裝長褲打扮的她真空上陣,激罕騷胸,性感得來有型,她稱這輯相是為了突破及挑戰自己。


梁麗翹表示:「以前好介意人哋點諗自己,但係呢幾年人大咗、成熟咗,知道永遠冇辦法去取悅全世界,所以今次同團隊構思咗一個同自己平時完全唔同嘅形象。」


問老公對其新形象的看法,她指老公非常喜歡這輯相片:「佢好proud我有呢份勇氣不斷求變,仲借咗佢大學畢業嘅私伙西裝畀我着住影相添!(影相時有冇尷尬?)唔尷尬,我好開心有位星級造型師朋友同我一齊花時間去構思造型,影完呢輯相,覺得好滿足!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!