網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月25日 星期五

林峯:張馨月首晒全家福!林峯雙手環抱妻女冧爆勁溫馨 #張馨月 #林峯

幸福到爆呀!聖誕節話咁快就到咗喇…唔少人都趁機影吓全家福留念,連一向低調嘅林峯夫婦都唔例外!「林太」張馨月首次喺社交網晒出全家福,兩人都戴晒聖誕帽眼鏡 ...




幸福到爆呀!


聖誕節話咁快就到咗喇…唔少人都趁機影吓全家福留念,連一向低調嘅林峯夫婦都唔例外!「林太」張馨月首次喺社交網晒出全家福,兩人都戴晒聖誕帽眼鏡,張馨月就抱住囡囡,而林峯就雙手環抱攬實妻女,一個抱一個,同樣露出幸福笑容!而另一張相兩人着上黑色情侶裝,林峯好小鳥依人咁挨喺嬌妻度!最後一張就係張韾月從後攬住老公,3連發「蜜」照真係閃盲網民呀!


佢哋又齊齊聚餐,林峯仲送咗棵聖誕樹畀老婆,網友都大讚好幸福,「So sweet 太甜了[心][太開心]小Baby的第一個聖誕節」、「峰哥是稱職的老公」、「這就是甜蜜的愛情和美滿的幸福呀」!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!