掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

郭子豪:健美比賽奪冠 郭子豪操肌日飲16公升水 __,郭子豪,

恭喜晒!TVB大隻肌男郭子豪與運動型藝人湯沛宜、黃榕出戰健美比賽,最終郭子豪贏得男子組華南區冠軍,早前他曾受傷右手要鏠針,阻礙練習計劃,直言曾打定輸數 ...


恭喜晒!


TVB大隻肌男郭子豪與運動型藝人湯沛宜、黃榕出戰健美比賽,最終郭子豪贏得男子組華南區冠軍,早前他曾受傷右手要鏠針,阻礙練習計劃,直言曾打定輸數,幸得教練及身邊朋友支持。問到會否繼續參加比賽?他表示要看TVB安排,因已請假八個月:「其實9月17號要入劇喇!身形要縮水,依家185磅,要減到170磅,但都唔係太難,做番多啲帶氧運動同注意飲食就得,近呢兩個星期我都減咗20磅!我覺得參加健美比賽,無論對演藝事業抑或運動教練嘅範疇都好正面,所以如果公司容許的話,出年可能會再代表香港出國參賽。」

他透露為準備比賽除了操肌之外,上星期開始不停灌水,每日要飲十六公升水,比正常人多出八倍,結果每隔十分鐘就要去一次廁所,到近兩日就完全不喝水,令肌肉線條更明顯。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!