掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

【肥肥白白好可愛】出生四個月 黎明終於晒囡囡正面 __,黎明,

【肥肥白白好可愛】出生四個月黎明終於晒囡囡正面黎明三月中於Facebook發佈動態承認有小生命,而自己成位父親。4月底囡囡出生,黎明正式榮升人父。不過 ...


  • 【肥肥白白好可愛】出生四個月 黎明終於晒囡囡正面


  • 黎明三月中於Facebook發佈動態承認有小生命,而自己成位父親。4月底囡囡出生,黎明正式榮升人父。不過自囡囡出生後Leon都沒有再提及囡囡近況,但昨晚Leon在東莞舉行演唱會,有粉絲大叫佢係爸爸,Leon心情大靚回應:「yes,I know !I am Papa!」

    雖然三月發佈的Facebook動態他提及過不願意讓家人隨便曝光,但生兒養囡是開心事,Leon都按捺不住做爸爸的興奮,在Facebook上載囡囡可愛正面照,更留言:「我的女兒...好胖呵呵,...平凡是她的運氣 分享!一直和我一起成長的家族朋友」相中所見,Leon囡囡單眼皮,眼細細,皮膚白雪雪,肥嘟嘟相當可愛!相信黎明一定會對女兒愛不釋手!

    鍾意就快D Share啦!