掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

港故:港故:結婚50年歷盡患癌喪女 老夫婦首次坐飛機度蜜月 __,癌,

楊華應(左)和許貞潔都是年過八十的長者,因參加社區中心的活動而首嘗坐飛機旅行的樂趣。長逾半世紀的婚姻會是怎樣?今集《港。故》的主角或許能給你一些線索。 ...


楊華應(左)和許貞潔都是年過八十的長者,因參加社區中心的活動而首嘗坐飛機旅行的樂趣。


長逾半世紀的婚姻會是怎樣?今集《港。故》的主角或許能給你一些線索。

早在六十年前的1958年,年輕的楊華應和許貞潔巧合下相識、相知繼而相戀。

賣水果老人為紅娘

「有個阿婆擔住擔生果問我結咗婚未,我答『未呀』,隔離油漆師父就叫阿婆介紹女仔畀我。」今日85歲的華應耳朵雖然聽不清楚,但對如何認識老伴的故事仍然記憶猶新。

當年正值雙十年華的貞潔不乏追求者,她說舊日在鄉下讀書時曾有老師寫信約她,「嘥氣啦,我係你學生咋嘛,當時我仲鬧佢。」而華應老實的特質,即是貞潔口中的「擔屎唔偷食」,就令兩人走在一起。

今日拍拖活動可謂多姿多采,但半世紀前又是怎樣?「無咩錢,就係行下傾下偈,最鍾意就係去維多利亞公園曬月光,唔需要去邊度行,好清靜,或者去大排檔食嘢,就係咁簡單。」貞潔回憶說。

為養家打兩份工終捱出病

就是這樣拍了拖六年,二人共諧連理,並生了四個小孩,舊日社會資源貧乏,他們生活就更艱苦。做地盤主管的丈夫負責煮飯,妻子就車衣,「我十八歲學車衫,車到後來結咗婚有BB,就買咗部摩打車日日夜夜喺屋企車,夜晚去交貨、拎貨又送貨,孭住細路都一樣咁去拎。」

兩口子為養家出盡力,但貞潔還希望多賺錢,於是再兼職清潔,最終卻捱出病來,患上了乳癌。及後她接受手術,很快又再工作,「做完手術個零兩個月,唔知喺屋企做咩,手又無力,『死就死啦』咁就出返嚟做,點知隻手做做下又有返力。」

抗癌成功卻喪愛女 一度患抑鬱

生活彷似重回軌道,但好景不常,二人疼愛的幼女突然在家中風去世,貞潔更因而患上抑鬱,「佢喺度好開心,家庭好歡樂,走咗就灰晒,好似沉咗落大海咁。」幸好有丈夫在旁照顧和陪伴,令貞潔慢慢走出陰霾。

遲來五十年的蜜月

捱了大半生,子女相繼出身,兩老子算是苦盡甘來。二人早前參加了救世軍長者服務的「夢飛行」活動,與一班老友記免費去台灣旅行,他們形容,是一次遲來五十多年的「度蜜月」,原來也是他們第一次搭飛機,「我哋都未度過蜜月,結咗婚之後就一路捱,去旅行梗係最開心,未試過嘛。」貞潔笑道。

愛情長跑半世紀 盡在不言中

甜酸苦辣手牽手度過大半生,但到底另一半對自己有多重要?華應貫徹老實作風,二話不說答道「重要」,還多謝妻子一路以來的照顧,而妻子卻不置可否,「有咩重唔重要,夫妻係渡客船,都差唔多埋岸。」答案看似冷酷,但她對老伴的反應卻令人領悟更多。

「佢(華應)前排先入過醫院,去咗五次急症室你都唔知,到夜晚又唔得要打九九九入返去,緊張到連我都入埋醫院。」跨越半世紀的愛情長跑,味道是這樣。

今集《港。故》用7分鐘,帶大家參加這個遲來了幾十年的「苦盡甘來蜜月團」,感受這個平淡但不平凡的愛情故事。

-------------

《港。故》:東網每周專題習作,講故事、講香港人的故事,請關注《港。故》fb:

https://bit.ly/oncckonggufb 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!