掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

【暗示黃曉明使橫手】《延禧》皇帝不屑提對方名 只稱「那個人」 __,曉明,《延禧》,黃曉明,

有人話聶遠因為失去《神鵰俠侶》楊過一角,同製片人張紀中結怨,更同黃曉明交惡多年。聶遠早年接受內媒訪問時,大方談及同張紀中嘅恩怨。至於黃曉明,佢甚至不屑 ...




有人話聶遠因為失去《神鵰俠侶》楊過一角,同製片人張紀中結怨,更同黃曉明交惡多年。聶遠早年接受內媒訪問時,大方談及同張紀中嘅恩怨。至於黃曉明,佢甚至不屑一提對方名字,只稱之為「那個人」。

足本版精彩內容請按網址:http://bit.ly/2P5Tw0u

張紀中搵聶遠試楊過造型,出嚟效果亦比黃曉明好得多,但最終揀咗後者,令聶遠同張紀中心存芥蒂。直到2011年張紀中擔任《西遊記》製片人,並揀選聶遠參演,兩人關係先有好轉。張紀中將人氣最高嘅孫悟空交俾聶遠飾演,仲保證唔使佢成面毛,可以露出靚仔樣做美猴王。不過聶遠拒絕,轉而飾演唐憎,張紀中一樣ok無say no。對於張紀中舉動,外界都猜測係有意還聶遠一個人情,畢竟若果當年揀聶遠做楊過而唔係黃曉明,聶遠可能一早成為首屈一指嘅男藝人。

至於搶角輸俾黃曉明一事,聶遠講過:「其他人要搶角色有很多方法,買也好,或者通過什麼人去要角色也好。我在那個時候根本連張紀中面都沒見過,就通過電話。」明顯講緊黃曉明使橫手、暗箭傷人:「有的人就是什麼都想演,什麼都要霸著,他就是想讓每個人都不如意,就他如意。現在想想,我丟了角色好像也很正常,耍手腕我耍不過其他人。」雖事隔多年,但失去楊過對聶遠嚟講絕對係一個會呼吸的痛:「你叫我現在再演楊過,年齡其實已經不太合適了,所以挺遺憾的。」畢竟已經40歲。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

聶遠與張紀中、黃曉明的恩怨圖輯:


鍾意就快D Share啦!